Senaste nytt

My first First and how it all started!

Inte för att vara sådan, men Telenor är faktiskt först av alla operatörer att erbjuda ett roamingfritt abonnemang ;) Dock så kan det vara värt att nämna att de flesta abonnenter har andra abonnemang än det som erbjuder roamingfritt.

källa: Telenor fimpar roaming – men konkurrenterna avvaktar lagkrav - Computer Sweden
Perfekt! Har aldrig tyckt det varit speciellt dyrt ändå så har inte brytt mig om det.
Edit: Fast detta är nog för privatkunder? Jag har företagsabonnemang.

Vet inte vem som testat och påpekat detta... de flesta kanske, men tror att det var @agehall
Klockade flygvärdinnan till 4 sekunder från tryck till "yes sir?" på LH801 (i C) i morse. :)

Nice det här med sänka roamingavgifter för datatrafik utomland så att man lätt kan rapportera live :)

Lite lätt OT men jag hämtade ut min Skyroam-manick i går. Roaming i 90+ länder där man bara betalar för dagar när den används. Har inte hårdtestat än men första intrycket är gott och denna eller liknande produkt bör ju ingå i varje liverapportörs samling...

Prepaid SIM & WiFi utomlands tråd | Sida 36 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Hon informerar mig även att hon snart går av sitt skift men kommer förbi med kollegan som byter av om 45 min.

Nu kom hon förbi... 43 minuter. Imponerande. :)

Blicken killen ger mig på toaletten när jag står och fotar. Jag orkade inte ens ge mig på en förklaring.

46ea1a871de7071c0f3dc0142e690d83.jpg

3abf75b0452ccfd9950664ab5dac2f71.jpg

Nu är det lunch och självklart beställdes Wiener Schnitzel in tillsammans med en "Good German pils" som han sa.

c3a081076aeea6311644927ce02743ab.jpg

3acee6f835bfeffe815df1d05870a3e9.jpg

Toppen