Cristoffer Cedergren
Medlem
Nice det här med sänka roamingavgifter för datatrafik utomland så att man lätt kan rapportera live 
Inte på Telenor.Nice det här med sänka roamingavgifter för datatrafik utomland så att man lätt kan rapportera live![]()
Inte? Jag kör Vimla som är Telenor men behövde logga in på deras webb och välja ett datapaket. 29 kr/dygn för 100 MB är billigt.Inte på Telenor.![]()
![]()
Inte på Telenor.![]()
![]()
Inte på Telenor.![]()
![]()
Perfekt! Har aldrig tyckt det varit speciellt dyrt ändå så har inte brytt mig om det.Inte för att vara sådan, men Telenor är faktiskt först av alla operatörer att erbjuda ett roamingfritt abonnemangDock så kan det vara värt att nämna att de flesta abonnenter har andra abonnemang än det som erbjuder roamingfritt.
källa: Telenor fimpar roaming – men konkurrenterna avvaktar lagkrav - Computer Sweden
Jupp, Herr Agehall ombord på ANA. Så LH är lika snabba?Perfekt! Har aldrig tyckt det varit speciellt dyrt ändå så har inte brytt mig om det.
Vet inte vem som testat och påpekat detta... de flesta kanske, men tror att det var @agehall
Klockade flygvärdinnan till 4 sekunder från tryck till "yes sir?" på LH801 (i C) i morse.![]()
Nice det här med sänka roamingavgifter för datatrafik utomland så att man lätt kan rapportera live![]()
Det gäller även för företagsabonnemang. Du behöver dock att uppdatera ditt abonnemang till dagens modell.Perfekt! Har aldrig tyckt det varit speciellt dyrt ändå så har inte brytt mig om det.
Edit: Fast detta är nog för privatkunder? Jag har företagsabonnemang.
Hon informerar mig även att hon snart går av sitt skift men kommer förbi med kollegan som byter av om 45 min.