Senaste nytt

Mot förmodan förnyat Diamond

ulagun

Medlem
Trots åratal som HH gold/Diamond under min aktiva tid uppnådde jag aldrig Diamond for ever. Har åren som pensionär landat på stark silver.
Klarade Diamond förra året på någon kampanj. Förutsatte därför silver i år.
Döm om min glädje och förvåning att enligt my account framgår klart och tydligt att jag är fortsatt Diamond även i år.
Ämnar inte kontakta dem och fråga varför. Vore nog väldigt dumt. Undrar därför om någon här på forumet har en förklaring och/eller råkat ut för motsvarande glada överraskning

Du är väl Diamond 3 månader(eller 2?) som grace period. Jag har samma sak. Är Guld men ej förnyat, står HHG på min profil men åker ner till silver 1.3 eller 1.4, minns ej exakt om det är 2 eller 3 månader in på det nya året.

Du är väl Diamond 3 månader(eller 2?) som grace period. Jag har samma sak. Är Guld men ej förnyat, står HHG på min profil men åker ner till silver 1.3 eller 1.4, minns ej exakt om det är 2 eller 3 månader in på det nya året.

Konstiga är att det står "to mantain your status 2020 you need" osv. Inget om efter 1/3 eller liknande.
Lika märkligt är att det var detta grace erbjudande under tre månader jag anmälde mig till 2018 men visade sig gälla hela året ut.
Klagar dock inte. Tvärtom

Det är just det här som gör HHonors till ett uselt program för oss som faktiskt bor där.
Hmmm...
Har vi inte konstaterat att det även för de flesta även här på forumet är näst intill omöjligt nå "" HH for ever" till skillnad till EB gold for ever som det skrivits spaltkilometer om på forumet
Så du menar att vara tre nätter från att nå guldstatus innebär att jag faktiskt inte bott på Hilton under 2018.
Dessutom rör mitt inlägg en konkret förundrad frågeställning angående
oväntad och för mig positiv förnyelse av en förmån jag inte räknat med och inte missunsamhet

Trots åratal som HH gold/Diamond under min aktiva tid uppnådde jag aldrig Diamond for ever. Har åren som pensionär landat på stark silver.
Klarade Diamond förra året på någon kampanj. Förutsatte därför silver i år.
Döm om min glädje och förvåning att enligt my account framgår klart och tydligt att jag är fortsatt Diamond även i år.
Ämnar inte kontakta dem och fråga varför. Vore nog väldigt dumt. Undrar därför om någon här på forumet har en förklaring och/eller råkat ut för motsvarande glada överraskning

Kampanjen du talar om antar jag är status challengen. Klarade du av den kampanjen så fick du HHD fram till och med Mars 2020. Är därför ingenting konstigt att du fortfarande är Diamond.

Har vi inte konstaterat att det även för de flesta även här på forumet är näst intill omöjligt nå "" HH for ever" till skillnad till EuroBonus gold for ever som det skrivits spaltkilometer om på forumet
Korrekt - Diamond for Life har rätt höga krav, framförallt med tanke på vad det ger.

Så du menar att vara tre nätter från att nå guldstatus innebär att jag faktiskt inte bott på Hilton under 2018.
Det har jag aldrig påstått. Läs vad jag skrev.

Dessutom rör mitt inlägg en konkret förundrad frågeställning angående
oväntad och för mig positiv förnyelse av en förmån jag inte räknat med och inte missunsamhet
Det är just de där kampanjerna som gör mig riktigt upprörd. Det finns ingen som helst anledning för Hilton att ge bort Diamond-status. Det urvattnar något fruktansvärt och det märks rätt rejält och de ger förmåner under allt för lång tid.

Det är just de där kampanjerna som gör mig riktigt upprörd. Det finns ingen som helst anledning för Hilton att ge bort Diamond-status. Det urvattnar något fruktansvärt och det märks rätt rejält och de ger förmåner under allt för lång tid.

Jag håller inte riktigt med dig. Jag tror fler än jag har hoppat på en sådan och fortsatt bo på Hilton. Utan den hade jag aldrig spenderat 12000$ varje år för att återkvala mig till diamond på Hilton. Däremot är var det sista året jag kommer att spendera så mycket då Guld är fullt tillräckligt för mig.

Toppen