Stor skillnad, om det hade hänt Tyskland så hade man gjort en stor förändring mot hur det är nu.Vem vet?
I morgon kanske det handlar om Tysklamd.
Det här är ett besllut taget för att hjälpa Trumpkandidaten vinna presidentvalet.
Med den typen av prioriteringsr kan ju vilket land spm helt helt plötsligt drabbas
Dessa poängpriser med diamant-rabatten är inget nytt där Plus dessutom är billigare än Go men har antagit att det varit en trevlig bugg. Fortfarande bra poängpris, men var ännu mer tacksamt när man fick 25%-boosten.
Går du in på existerande ESTA så står det ju exakt när det går ut.Sorry om det varit uppe tidigare men sökfunktionen är inte den bästa i mobilen.
Har ett godkänt ESTA från oktober 2024 då vi var i Los Angeles. Ska till New York om 3v och undrar om jag kan resa in på samma ESTA eller om Donald ändrat något som gör att jag måste söka nytt?
Det beror på om du har samma pass eller inte.Sorry om det varit uppe tidigare men sökfunktionen är inte den bästa i mobilen.
Har ett godkänt ESTA från oktober 2024 då vi var i Los Angeles. Ska till New York om 3v och undrar om jag kan resa in på samma ESTA eller om Donald ändrat något som gör att jag måste söka nytt?
Med samma pass går det att använda utan problem. Jag har precist varit i Portland med mitt 22 måneder gamla ESTA som går ut i Juli, inget problem har rest til US på det 9 gångar nu. Det är bra värde på ESTA:n jämfört med bara att resa en gång!Sorry om det varit uppe tidigare men sökfunktionen är inte den bästa i mobilen.
Det finns mycket data och tillförlitliga källor nu som tydligt visar på drastiskt minskat resandeMycket empirisk "evidens"
Jag var nog otydlig där. Menade evidens kring att USA och processen att ta sig in i landet skulle blivit sämre.Det finns mycket data och tillförlitliga källor nu som tydligt visar på drastiskt minskat resande