Senaste nytt

Minskat resande till USA p.g.a. läget där?

@Illvillja Oavsett stor kontrast från tidigare då det var gambling och faktiskt kul där. Det var ju rejält billigt också, fria drinkar och feta buffé bord. Rumspriser på Strippen under nuvarande Resort fees eller parkeringsavgifter och en påse spelmarker vid incheck

Jag har ingen som helst lust åka dit igen. Betala hundratals dollar per natt för att spela? MGM har helt tappat det! Jag tar en comp annan plats om jag känner för att spela bort xxxx USD.

Vegas kommer nog rasa vidare.

Jag håller med om att Vegas inte är lika billigt som det var förr. Nu spelar jag i princip bara poker så för mig är det kanske annorlunda då det inte finns någon annan plats med det utbudet av spel som finns i just Las Vegas, men jag ser fortfarande alltid fram emot en resa dit. Kanske för att jag efter de senaste åren vant mig vid att USA generellt och Vegas i synnerhet är så dyrt att jag anpassar mina förväntningar men jag uppskattar (förutom pokern) att det finns fantastisk mat, bra shower o en rätt skön vibe. Har rest både solo och i grupp med vänner regelbundet. Har dock ingen resa bokad eller planerad dit närmsta tiden nu däremot planerar jag med samma kompisgäng som jag var där i somras med en kombinerad resa med OS i LA om 3 år.

Toppen