Senaste nytt

Mina utvalda ( Besökta ) 100 favorit flygplats lounger i 45 länder , Vilka är Era ?

Inlägget och idén hade potential särskilt om bilderna visade mer av loungen än upphovsmannen.
Nu blev det bara jobbigt att scrolla ner.
Man kanske ska begränsa det till något färre än 100. Sen förstår jag både på nick och tidihare att lounge expert gärna vill visa att han har besökt lounger.

Till John Rambo och Juan Carlos

" Svårt att välja men mitt svar blir ändå att "

Mina 3 favorit lounger är
( Beror kanske på att jag använder mig av dessa väldigt ofta )

Singapore Airlines SilverKris Lounge Bangkok
Malaysia Airlines Golden Lounge Kuala Lumpur
ACV Lounge Hanoi

Hoppas Ni har det bra
Ha en fin dag

Till Ante88

Har aldrig varit i Star Alliance Longen LAX / Hoppas få möjlighet att besöka den någon gång
( Så sällan jag reser till USA numera)

Hoppas du har det bra
Ha en fin dag

Till Palazzi

Övertygad om att du inom en snar framtid kommer att få nöjet att uppleva mer flygplatslounger

Hoppas du har det bra
Ha en fin dag

Till ABBS

Hur många flygplatslounger ( Bilder på dig som visar att du har varit där ) har du besökt senaste 8 åren
Ser fram emot dina bilder och hoppas att du inte mår dåligt efter du har räknat hur många bilder jag valde att visa
Ha en fin dag och sköt om dig

Till

" Hundrafjortontrettiotre och HOMER "

Jag började i resebranschen för 32 år sen

Jag har jobbat på resebyrå

Jag har varit reseledare
Jag har varit flygplatsansvarig
Jag har varit supervisor
Jag har varit platschef

" Turkiet, Gran Canaria, Cypern, Mallorca, Azorerna, Singapore, Bali, Thailand "

Jag har varit lärare för att utbilda nya reseledare ( I Turkiet )

Jag har bott i Thailand sen 1998/99

Jag har haft turen att få resa över hela världen och uppleva mer än vad jag någonsin kunde tro och hoppas på

Jag har Lifetime Status hos SAS
Jag är Spire Elite Medlem hos IHG

Och så vidare!

Så Ni är välkomna att skriva vad Ni vill Om mig
Era" så kallade " kommentarer biter inte på mig

Förslag

Bättre om Ni istället lägger fram bilder ( Där Vi kan se vilka Ni är )
ifrån Era besök i flygplatslounger, Club lounger hotell, sviter och så vidare

Då Ni 2 är så resvana så ser jag fram emot Era bilder ( Där man kan se vilka Ni 2 är ) ifrån
alla Era besök i flygplatslounger , Club lounger hotell och så vidare

Jag tycker nämligen att det är trevligt när medlemmar är villiga att visa bilder på sig själva och upplevelser dom haft

För inte är det så att Ni 2 är avundsjuka på att andra har det bättre än Er och har upplevt mer än Er

Ha Ni 2 också en bra dag

Valde att sända med 2 bilder ifrån jobb på Gran Canaria och Alanya
och hoppas att fler som haft turen att få arbeta inom resebranschen sänder in bilder ifrån resmål dom har haft lyckan att få arbeta

Attachments

• JobbGranCanaria.jpg
    JobbGranCanaria.jpg
    103,7 KB · Visningar: 412
  • JobbPaschaBayAlanya.jpg
    JobbPaschaBayAlanya.jpg
    118,9 KB · Visningar: 406

Förslag

Då Ni 2 är så resvana så ser jag fram emot Era bilder ( Där man kan se vilka Ni 2 är ) ifrån

Jag tycker nämligen att det är trevligt när medlemmar är villiga att visa bilder på sig själva och upplevelser dom haft

För inte är det så att Ni 2 är avundsjuka på att andra har det bättre än Er och har upplevt mer än Er

Ha Ni 2 också en bra dag

och hoppas att fler som haft turen att få arbeta inom resebranschen sänder in bilder ifrån resmål dom har haft lyckan att få arbeta

Otroligt trist inlägg. Det är ingen som har skrivit något om dig, utan snarare om formatet på ditt inlägg. En något ödmjukare inställning hade varit klädsam, enligt mig.

Hade varit intressant att veta hur många lounger som besökts totalt. Om det är 101st så betyder ju det att din 100e bästa är näst sämst. Har du besökt 10,000 lounger så är en topp-100 mer motiverat.

Till

" Hundrafjortontrettiotre och HOMER "

Jag började i resebranschen för 32 år sen

Jag har jobbat på resebyrå

Jag har varit reseledare
Jag har varit flygplatsansvarig
Jag har varit supervisor
Jag har varit platschef

" Turkiet, Gran Canaria, Cypern, Mallorca, Azorerna, Singapore, Bali, Thailand "

Jag har varit lärare för att utbilda nya reseledare ( I Turkiet )

Jag har bott i Thailand sen 1998/99

Jag har haft turen att få resa över hela världen och uppleva mer än vad jag någonsin kunde tro och hoppas på

Jag har Lifetime Status hos SAS
Jag är Spire Elite Medlem hos IHG

Och så vidare!

Förslag

Ha Ni 2 också en bra dag

Vad du gjort tidigare i ditt liv är irrelevant för mig likaväl vad du har för statusar hos diverse företag.
Hade jag velat veta hade jag frågat dig men är totalt ointresserad av det så undrar varför du ska delge mig den menlösa informationen?
Mitt simborgarmärke på 5000 km slår fö alla dina statusar

Jag kommenterade ditt inlägg som jag tyckte, och fortfarande tycker, är bara för mycket.
Less is more, det här är ohanterbart.

Acceptera att detta är ett forum där många är/vill vara anonyma så sluta vara så löjlig och utmana en att lägga upp selfies.

Jag kan absolut lägga upp bilder på lounger eller annat om det är så jag tror att de bilderna skulle vara till intresse för forumets medlemmar men ser ingen uppsida med att ladda upp 380 bilder på samma lounger som redan har laddats upp på forumet genom åren.

Klart jag är avundsjuk på dig, varför skulle jag annars orka skriva det här inlägget?
Biter mig i tungan för att inte skriva något dumt

Last edited:
Toppen