Ja, det är väl ganska random hur kundtjänst agerar.. troligt att jag fick tag på en med lite mer koll eftersom svaret var något i stil med: -Ja, detta kan jag desvärre inte lösa själv men jag skall skicka detta vidare och det bör fungera inom några timmar.
Villket det också gjorde.
Prova att chatta igen?
Eller bara se om det löser sig. Det är ju trots allt av kategorin kosmetiskt.
OT: Ringde SAS igår och ville ha hjälp med att slå ihop ett par flygsträckor som ej var möjliga att kombinera på SAS.se, och dessutom fungerade inte SAS.se varken igårkväll eller just nu! (Kampanj eller?)
Första agenten som svarade var bara märkbart irriterad på mig och tyckte att: - Om inte jag kunde söka en viss kombination på hemsidan så kunde inte hon heller.
Så ringde jag upp igen och fick precis den hjälp jag ville ha med inställningen: - Jamen då sätter vi igång och söker då och ser hur vi kan kombinera dessa flygsträckor.
suck?