Senaste nytt

Mina EuroBonus sidor - flygningar saknas

johhenrik

Medlem
Lite kul att man fick 100 poäng ett tag om man bokade sin resa online...

Ser att man 5000 extrapoäng när man gjorde sin 20e resa i business.

Jag skulle precis kommentera detta då jag upptäckte det också. Dock fick jag 6000 extrapoäng, Frequent Traveller Bonus som det kallades ser jag. :)

Edit: Ser att min första gav mig 6000 extrapoäng men min andra sån bonus gav mig 5000 baspoäng. Ser också att jag inte hade något liv 1999... jösses vad flighter...
 
Last edited:

jumbooze

Medlem
Nu har man "tappat" infon om vilken award jag bokat, tidigare så stod det på saldo -xx.xxx och vilken resa jag bokat för poängen, nu står det "Points Used".
 

rob74

Medlem
Nu verkar de ha fått ordning på alla dubbla flygningar på kontot och det hela ser normalt ut igen.
Dock så saknas ännu första benet för min utresa i torsdags. Den dök upp som "error" då jag gick genom vändkorset och de kunde inte skriva ut något boardingkvitto.
Alla övriga tre flygningar har nu registrerats.
 

lowflyer

Medlem
.. och idag så blev jag åter igen av med alla transaktioner både i SAS-Android-app & SAS.se.
Totalen stämmer, periodens poäng stämmer, men i aktivitetsloggen står det bara "no activity".
Stabilt..
 

rob74

Medlem
Då har alla poäng som jag skulle ha landat på kontot.
Det var ju skönt att slippa efterregistrera min utresa, vilket jag trodde jag skulle få göra. Men 4-5 dagar är ju inte i närheten av den tid det tog förr om åren. Ett dygn var ju det vanligaste då, har jag för mig.
 

rob74

Medlem
Då var det dags igen...
Massor av flygningar borta och istället dubbelposter på allt annat, dvs allsköns extrapoäng, kreditkortspoäng mm.
Minst 8 sidor saknas i kontoutdraget.
 

rob74

Medlem
Nytt mail till EuroBonus idag, med snabbt svar om att de gjort en ny refresh av profilen. Så "back to basic" igen, eller vad man ska säga... :p
Om det händer många gånger till, så kanske man verkligen ramlar ner till Basic igen... ;)

Måste i alla fall ge EB och supporten en eloge som svarat snabbt alla gånger hittills!
 
Toppen