Bryant
Medlem
Stolarna är ju lite på sniskan. Samt vad jag minns så var det inte optimalt att umgås över gången. Men man har en liten fotpall där man skulle kunna ha en gäst.![]()
Då får ena föräldern lite lugn och ro
Stolarna är ju lite på sniskan. Samt vad jag minns så var det inte optimalt att umgås över gången. Men man har en liten fotpall där man skulle kunna ha en gäst.![]()
Personligen blir jag irriterad på bolag som slår av och på skyltarna hela tiden så fort det är minimal turbulens. De nordamerikanska tenderar att ha en högre frekvens än europeiska på detta. Självfallet skall den på om det börjar skaka ordentligt, men det är drygt att behöva vakna av annonseringar i högtalarsystemen titt som tätt.
Hur var resan?Intressant läsning om AIr Canada. Jag flyger med dem för första gången i sommar, dock i C. Har hört mycket negativt men hur illa kan det vara egentligen?
I Europa så upplever jag att Air France är snabba med bältesskylten. Det är ju inget man gör för att jävlas.
Om man läser avherald regelbundet så inser man att kraftig turbulens inte är att leka med. Jag har alltid bältet på och det borde alla ha! Trots att jag har bältet på mig så hjälper inte det om 90kg idiot kommer farande genom luften.
Hur var resan?
Är lite sugen på att testa AC från CPH men ser att från nån gång i höst så byter dom flygplanstyp från nya 787 till äldre 767 på linjen. Nån som har kommentarer om det då blir bättre eller sämre komfort? Tänker mig economy eller business.