cooolastepontus
Medlem
Rapporterar att även SMART och FIKA har förnyats igen för detta år! Så alltså 2000 poäng för SMART och 500 för köp i bistron. Men låt inte FIKA/SMART krocka med utmanings kampanjen bara
Köp en resa med prio poäng triggar det första och tredje utnaningen och ger 1000p?Denna stod på Malmö loungen idag! Funkade super!Visa bifogad bild 171539
Nej, den första ”köp resa” måste vara med kronor för att när den resan generar poäng triggar den kampanjpoängenKöp en resa med prio poäng triggar det första och tredje utnaningen och ger 1000p?
Men köpa ombord och betala med poäng räknas som två, eller också bara en?Nej, den första ”köp resa” måste vara med kronor för att när den resan generar poäng triggar den kampanjpoängen
Vet ej, utmaningen triggade min närmsta resa som va samma dag jag registrerat mig för kampanjen men hade bokat sedan tidigare, så köpte bara något i bistron för pengar och sedan för poäng för utmaningenMen köpa ombord och betala med poäng räknas som två, eller också bara en?
Fick att jag redan tagit del av kampanjen för dessa men kanske är 1 gång medlemsår för ser ut som jag redan använt dem mitt nuvarande år.Rapporterar att även SMART och FIKA har förnyats igen för detta år! Så alltså 2000 poäng för SMART och 500 för köp i bistron. Men låt inte FIKA/SMART krocka med utmanings kampanjen bara
Kikade nu, mitt medlemsår förnyas mitten på februari, gjorde SMART Januari 2025, maj 2025, och nu januari 2026.Fick att jag redan tagit del av kampanjen för dessa men kanske är 1 gång medlemsår för ser ut som jag redan använt dem mitt nuvarande år.
Utmaningen som tipsades om fungerade klockrent. Dröjde en dryg halvtimme från att jag löste in poäng mot SJ-värdebevis innan de poängen + slutbonusen syntes (och fick sms om slutförd utmaning).