Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

Jag "åkte" berömda streckan mellan Örebro och Örebro S. Ser 50p direkt på kontot. Brukar extra 2000 komma något senare?

Örebro-Örebro S är alltså en femma billigare än Njurunda-Sundsvall som SJ kör en sväng åt vardera håll dagligen. (Övriga turer blåser bara förbi "bommen")

Dom verkar ju inte vara helt glasklara med att erbjudandena räknas mot nivåpoängen, vilket jag har sett på mitt utdrag. Cashade in 4000 på Alingsås-Göteborg. Även 4x-kampanjen går räknas mot nivåpoängen. Nyttjade mina två i veckan och dom kom in som nivåpoäng.

Kampanjkoderna verkar nu har försvunnit trots att de ska gå bra att använda för bokningar som bokas senast 2022-12-31. Någon som har koden för "3000 extra poäng på nästa resa" eller "3 x poängen på två enkelresor" som grå medlem så jag hinner boka innan midnatt? :)

Kampanjkoderna verkar nu har försvunnit trots att de ska gå bra att använda för bokningar som bokas senast 2022-12-31. Någon som har koden för "3000 extra poäng på nästa resa" eller "3 x poängen på två enkelresor" som grå medlem så jag hinner boka innan midnatt? :)
Min för 2000 poäng var 2000X22V, kan det ha varit 3000X22V kanske?

Toppen