SpontanaResor
Medlem
Vad händer om du tar kontakt med kundservice? Enligt E ska kampanjen fortfarande vara giltig.Tyvärr inget, tack! Fick dock en 3x poängen på min sida idag, dock inget relaterat till födelsedagen.
Vad händer om du tar kontakt med kundservice? Enligt E ska kampanjen fortfarande vara giltig.Tyvärr inget, tack! Fick dock en 3x poängen på min sida idag, dock inget relaterat till födelsedagen.
Min erfarenhet är att man får som svar ”Alla får olika kampanjer vid olika tillfällen”, ska provaVad händer om du tar kontakt med kundservice? Enligt E ska kampanjen fortfarande vara giltig.
Vad händer om du tar kontakt med kundservice? Enligt E ska kampanjen fortfarande vara giltig.
Min erfarenhet är att man får som svar ”Alla får olika kampanjer vid olika tillfällen”, ska prova
Vad kom handläggaren fram till?
Att ingen sån kampanj numera är aktuellVad kom handläggaren fram till?
Den jag pratade med sa att den skulle vara det... Som sagt, trist när man måste prova 5 olika där för att sedan kunna göra en egen bedömning baserad på svaren. Man får ta en screenshot på en chatt med svaret man vill ha och hänvisa till det om poängen uteblir.Att ingen sån kampanj numera är aktuell
Jag får fråga runt massa mer dåDen jag pratade med sa att den skulle vara det... Som sagt, trist när man måste prova 5 olika där för att sedan kunna göra en egen bedömning baserad på svaren. Man får ta en screenshot på en chatt med svaret man vill ha och hänvisa till det om poängen uteblir.![]()
Nu kom den! Superglad blev jagIdag då?
Grattis i efterskott förresten!
Nu kom den! Superglad blev jag)