Som grundare av sidan vi skriver på är det förstås lätt för mig att relatera till problematiken. Att starta upp en sida/blogg är enkelt, bara att bestämma namn, struktur, färger och typsnitt, publicera och sen börja skriva. Det är när sidan väl är igång som den svåra delen börjar, att klara av att hålla en kontinuitet under så pass långt tid att sidan fastnar i folks medvetande så de kommer tillbaka och du får den lojalitet jag misstänker att du vill ha.
Det tog ett antal månader av ihärdigt arbete innan jag kände att BC.se var så pass vedertaget att jag skulle kunna vara borta från sidan några dagar utan att alla besökare skulle vara försvunna när jag kom tillbaka.
Jag tycker dock du skriver bra, tar snygga bilder och entusiasmen och viljan är det definitivt inget fel på. Varför inte hålla ditt skrivande här på BC.se istället? Du kommer aldrig själv kunna jobba upp de besökssiffror vi har.
Om du är intresserad är jag öppen för att ta en enskild diskussion hur man skulle kunna lägga upp det.