Det vill jag säga inte stämmer. Hade tre olika stays samma vecka och poäng överfördes vid två tillfällen med en dag mellan.Enligt LoyaltyLobby är överföringar Hilton -> M&M en gång per vecka
Du får miles även för poängbokningar. Så länge det är en berättigande stay.Dum fråga möjligtvis men bara 2.500 Miles om bokningen är gjord med $$$ och inte bokad med poäng?
En Stay är ju en Stay..
Du får miles även för poängbokningar. Så länge det är en berättigande stay.
Har du fått det?Du får miles även för poängbokningar. Så länge det är en berättigande stay.
Nej jag måste erkänna att jag inte jag testat, bara läst mig till vad andra sagt. Så det kan mycket väl vara felaktiga uppgifter. Samtidigt, om man läser villkoren för kampanjen så står där att ”all eligible stays” ska ge miles. Eligible stays är tydligt definierade av Hilton Honors och det som undantas frpn eligible stay är av typen crew rates, rates med rabatter från resebyråer, olika paketbokningar, grupprabatter och bokningar genom tredje part mm.Har du fått det?
Jag har ej fått poäng för några stays med poäng ( hoppades med tanke på att villkoren ej säger mer än stay och en Hilton stay med poäng brukar vara en stay
Ja, jag hoppades men fick inga, får se om jag orkar dra i det...Nej jag måste erkänna att jag inte jag testat, bara läst mig till vad andra sagt. Så det kan mycket väl vara felaktiga uppgifter. Samtidigt, om man läser villkoren för kampanjen så står där att ”all eligible stays” ska ge miles. Eligible stays är tydligt definierade av Hilton Honors och det som undantas frpn eligible stay är av typen crew rates, rates med rabatter från resebyråer, olika paketbokningar, grupprabatter och bokningar genom tredje part mm.