Senaste nytt

Miles & More kampanj (2500p/stay) när man bor på Hilton fram till 31 oktober 2018

Nu har även mina 2500 poäng trillat in. Jag gjorde ändringen på Hiltons hemsida och la till lufthansa Frequent Flyer innan jag checkade ut och det fungerade för mig.

Jag har nu lagt till mitt Miles&More nummer som prefered. Jag hade ingen partner där innan jag la min bokning så vi får se om det kommer några poäng :)

Du får miles även för poängbokningar. Så länge det är en berättigande stay.

Okej, då får jag på och bråka lite för jag hittade som sagt inget i villkoren som säger att poängbokningar är undantagna.
Har nämligen inte fått 2.500 miles för min poängbokning men mina två stays som var några dagar innan och betalda med $$$ så kom poängen typ direkt in på mitt M&M.

Har du fått det?
Jag har ej fått poäng för några stays med poäng ( hoppades med tanke på att villkoren ej säger mer än stay och en Hilton stay med poäng brukar vara en stay
Nej jag måste erkänna att jag inte jag testat, bara läst mig till vad andra sagt. Så det kan mycket väl vara felaktiga uppgifter. Samtidigt, om man läser villkoren för kampanjen så står där att ”all eligible stays” ska ge miles. Eligible stays är tydligt definierade av Hilton Honors och det som undantas frpn eligible stay är av typen crew rates, rates med rabatter från resebyråer, olika paketbokningar, grupprabatter och bokningar genom tredje part mm.

Nej jag måste erkänna att jag inte jag testat, bara läst mig till vad andra sagt. Så det kan mycket väl vara felaktiga uppgifter. Samtidigt, om man läser villkoren för kampanjen så står där att ”all eligible stays” ska ge miles. Eligible stays är tydligt definierade av Hilton Honors och det som undantas frpn eligible stay är av typen crew rates, rates med rabatter från resebyråer, olika paketbokningar, grupprabatter och bokningar genom tredje part mm.
Ja, jag hoppades men fick inga, får se om jag orkar dra i det...

Toppen