Ville värdinnorna inte pracka på er en massa lotter? :O De kanske inte ingår i avtalet med SAS?
P P.E. Medlem 13 September 2012 #11 Ville värdinnorna inte pracka på er en massa lotter? :O De kanske inte ingår i avtalet med SAS?
P Patrik Medlem 14 September 2012 #12 Hehe, nä, inga lotter, inget klappande i händer vid landning och inga uppenbart onyktra passagerare, så vi var nöjda.
Hehe, nä, inga lotter, inget klappande i händer vid landning och inga uppenbart onyktra passagerare, så vi var nöjda.
J Jan Petterson Medlem 14 September 2012 #13 Patrik skrev: Hehe, nä, inga lotter, inget klappande i händer vid landning och inga uppenbart onyktra passagerare, så vi var nöjda. Klicka för att utvidga... Säker på att det var charter?
Patrik skrev: Hehe, nä, inga lotter, inget klappande i händer vid landning och inga uppenbart onyktra passagerare, så vi var nöjda. Klicka för att utvidga... Säker på att det var charter?
K kerran1980 Medlem 15 September 2012 #14 Flög du 737 eller MD80? Kan inte föreställa mig en bättre start på charterresan än 2C i MD80
NotRyan Medlem 15 September 2012 #15 Ser ut att vara en 737a på bilderna i alla fall, men jag håller med om MD80 Mvh /NotRyan, stort MD80-fan
Ser ut att vara en 737a på bilderna i alla fall, men jag håller med om MD80 Mvh /NotRyan, stort MD80-fan
Glenn E Medlem 14 September 2013 #17 Jacob skrev: Nu har jag plockat bort bilderna. Klicka för att utvidga... Man kan inte ta bort bilder själv eller?
Jacob skrev: Nu har jag plockat bort bilderna. Klicka för att utvidga... Man kan inte ta bort bilder själv eller?