Senaste nytt

Middagar på Nordic Choice Hotels kampanjer

ZZZebra

Medlem
Jag saknar omdömen om de middagar (och kanske även frukostar) som ingår när Choice kör sina kampanjer där middag ingår.

Det underlättar valet om man skall boka där middagen ingår eller om man skall boka bara rummet (naturligtvis användandes av någon annan kampanj) och ta middagen på stan istället.

Är det någon som har omdömen om middag som ingår i kampanj på Hobo (middag på Tak) och/eller Clarion Sign?
 

John Rambo

Medlem
Jag har kört flera gånger på TAK - det är riktigt bra valuta för pengen. Riktigt bra mat (om man gillar japanskt) en skaplig 3 rätters, som man kan komplettera med ett fantastiskt SAKÉ paket till. Bara kör!
 

ZZZebra

Medlem
Tack för era svar.

Har ätit på båda och varit nöjd tidigare. Jag antar att på kampanjen så ingår fasta menyer på båda ställen och att man inte kan välja fritt från menyn, men vore ju trevligt om det finns lite valmöjligheter.

Det fick bli Hobo om ett par veckor.
 

John Rambo

Medlem
På Tak/Hobo var det Fixed menu för en månad sedan. Vi hade två paket och hade därtill en gäst med oss som köpte till menyn för ca 500kr Hon tyckte likaså att det var värt den summan likaså.
 
Hej, jag har testat lite olika jag också och ska test Vox i Jönköping imorgon. I Göteborg får post bra betyg för det har en fast meny men frågade om man ville byta någon rätt till någon annan. Avalon var helt magiskt bra, men tyvärr blir det konstigt då ett rum kostar 980 (singel) och detta paket 1645 på lördagar (meny kostar 595 så det är billigare separat).
 
Hej, jag har testat lite olika jag också och ska test Vox i Jönköping imorgon. I Göteborg får post bra betyg för det har en fast meny men frågade om man ville byta någon rätt till någon annan. Avalon var helt magiskt bra, men tyvärr blir det konstigt då ett rum kostar 980 (singel) och detta paket 1645 på lördagar (meny kostar 595 så det är billigare separat).
Vox hade sjukt bra mat för ett år sen. Nästan så att middagen var bäst av allt. Bekräfta gärna att de håller stilen!
 

JanneD

Medlem
Bodde på Vox i Juli förra året. Restaurangen hade inget att erbjuda den kvällen. Många som på kvällen fick vända med beskedet att det inte fanns något att äta, för att maten hade tagit slut på dagen (vi satt i baren och hörde ganska många irriterade hotellgäster).
Frukosten dagen efter var under all kritik. Frallor som säkert var ett par dar gamla, och allt annat var också ganska dåligt. Sämsta frukosten vi ätit på hotell de senaste 10 åren. En katastrof helt enkelt.....
 
Jag håller med! Jag har tagit detta paket där innan och det var kanon. Nu kör dom ett ”Meze” koncept med smårätter så jag hoppas att det ändå motsvarar en 3-rätters. Jag rapporterar.
 
Toppen