Senaste nytt

Miami med SAS från 2300 kronor, boka idag 27/9-2016

Hittade för 2,5 men fick ett samtal...En timme senare och nu kostar allt fan 5k, kollat cph, sthlm, gbg, malmö :( hade åkt när som för 2500

Jag lyckades knipa från GOT för 2500 pix på en långhelg i Miami. Inklusive en omväg hemåt, flyger MIA-CPH-ARN-GOT så det trillar in lite poäng. Fanns för en 50-lapp billigare direkt upp från CPH till GOT.
Nu får jag bara se till att uppgradera så att jag sitter slippa i GO :cool:

Jag lyckades knipa från GOT för 2500 pix på en långhelg i Miami. Inklusive en omväg hemåt, flyger MIA-CPH-ARN-GOT så det trillar in lite poäng. Fanns för en 50-lapp billigare direkt upp från CPH till GOT.
Nu får jag bara se till att uppgradera så att jag sitter slippa i GO :cool:
Vilka datum? Ska se om jag hittar billigt från cph

Vilka datum? Ska se om jag hittar billigt från cph
Det var iof några timmar sedan jag bokade, men jag kan fortfarande hitta billiga priser. T ex 6 - 10 maj från GOT via CPH finns på Momondo från 2158 kr tur och retur, och på sas.se för 2 462 kr.
Edit: finns billigare andra datum också.

Last edited:
Någon som brukar boka via Travellink, eller annan sida som kommer upp på Momondo?
De verkar vilja ha betalt via internetbanköverföring! för att få lägsta pris...
Sas har höjt priserna på de avgångar som finns på Travellink.se ...

Någon som brukar boka via Travellink, eller annan sida som kommer upp på Momondo?
De verkar vilja ha betalt via internetbanköverföring! för att få lägsta pris...
Sas har höjt priserna på de avgångar som finns på Travellink.se ...

Just därför kör man sas.se plus Refunder för att få bästa pris. Skiter det sig så tar du det direkt med SAS. Bokat du via resebyrå kan det bli en del problem.

Tolkar jag det rätt att det blir ca 850 kronor tillbaka på en sådan här biljett om man avbokar den efter att 24h har gått?

upload_2016-9-27_17-50-42.png

Toppen