Lucha libre var jätteroligt, man kan lära sig svära flytande på spanska om inget annat.Är du i Mexico city så boka en soluppgång balkong tur över pyramiderna.
Gjorde det förra veckan.
![]()
![]()
Rekommenderar även en luncha libre match!
![]()
Det var inte lätt att hitta vart detta ställe låg innan jag började titta på Puerto VallartaOm du vill utforska kuststäder i Mexico, så är San Francisco på västkusten väldigt trevligt. Går många flyg till Puerto Vallarta pga alla amerikanska turister, och med ca 1 timme i buss kan man komma till San Francisco. En rätt liten stad med lugn stämning, möjlighet att vandra i naturen omkring, och på kvällen livemusik i alla barer och många bra restauranger. Jag tyckte det var väldigt skönt att komma bort från Mexico turistorter/storstäder, och ändå vara på ett ställe som kändes tryggt.
Det var inte lätt att hitta vart detta ställe låg innan jag började titta på Puerto Vallarta![]()
4000 är billigaste ekonomi på Aero Mexico, inte ens tittat business priset när ekonomi är så dyrt för typ 2h flyg.Kolla upp noga bara vad som ingår ombord domestic i business på AM. Kan variera. Och inte värt 2000 kr mer för en macka ombord...
Obs att VB flyger inte till MEX utan den nya NLU