Lucha libre var jätteroligt, man kan lära sig svära flytande på spanska om inget annat.Är du i Mexico city så boka en soluppgång balkong tur över pyramiderna.
Gjorde det förra veckan.
Rekommenderar även en luncha libre match!
Det var inte lätt att hitta vart detta ställe låg innan jag började titta på Puerto VallartaOm du vill utforska kuststäder i Mexico, så är San Francisco på västkusten väldigt trevligt. Går många flyg till Puerto Vallarta pga alla amerikanska turister, och med ca 1 timme i buss kan man komma till San Francisco. En rätt liten stad med lugn stämning, möjlighet att vandra i naturen omkring, och på kvällen livemusik i alla barer och många bra restauranger. Jag tyckte det var väldigt skönt att komma bort från Mexico turistorter/storstäder, och ändå vara på ett ställe som kändes tryggt.
Det var inte lätt att hitta vart detta ställe låg innan jag började titta på Puerto Vallarta
4000 är billigaste ekonomi på Aero Mexico, inte ens tittat business priset när ekonomi är så dyrt för typ 2h flyg.Kolla upp noga bara vad som ingår ombord domestic i business på AM. Kan variera. Och inte värt 2000 kr mer för en macka ombord...
Obs att VB flyger inte till MEX utan den nya NLU