Senaste nytt

Mer enhancements för United Mileage Plus Awards...

Det stämmer att Australien-Asien får sänkta award rates. Japan-Oceanien höjs, men är fortsatt riktigt bra. Även om det mesta är rejäla försämringar så var inte allt nattsvart. :)

Har Australien Business Traveller missuppfattat tabellerna. Enligt dem så blir det betydligt billigare mellan Australien och Asien (andra sträckor går upp). Se nedan.[/FONT]

Det stämmer absolut, jag köpte miles för att att göra Tokyo-Oceanien turen men har avvaktat för att kunna köpa en Auckland-Hong Kong biljett i stället och slippa åka ut till öarna. Känns som vi här i NZ/Oz lite av drog vinstlotten, the points guy skriver idag mer om vilka priser som har gått ned/håller sig förmånliga. Finding The (Small) Silver Lining in United?s Award Chart Devaluation | The Points Guy

@Jenkizz. AU/NZ till Asien har blivit klart bättre. Trevligt för omväxlingsskull. Har lagt allt mitt krut på US DM poäng, men det är kanske dags att bli United medlem också. Jag gillar the Points Guy, brukar hålla ett litet öga på honom.

Observera att det går att boka Japan inrikes bonusresor endast 2 månader framåt med United miles.
När man har internationell anslutningsflyg kan man boka längre än så, men då gäller inte den här poängsatsen (6.000 miles).
Gäller två månaders regeln bara för United Mileage Plus eller för alla bonusprogram i Star Alliance?

Toppen