Senaste nytt

Melia - Wonder Week

4fun

Medlem
Hej,

Melia har något som kallas "Wonder Week", "guaranteed discount of 25% as a MeliáRewards member".
Igår kollade jag på hotell inför en resa till både KAnariöarna och Bali, och tog då lite print screens på priser för diskussion med min fru.
Noterade att det är EXAKT samma priser idag. Får ni upp några speciella priser med Wonder week? Tycker det här luktar bluff....

Vad är er erfarenhet av Melias rabatter?

Mvh
4fun

Hej,

Melia har något som kallas "Wonder Week", "guaranteed discount of 25% as a MeliáRewards member".
Igår kollade jag på hotell inför en resa till både KAnariöarna och Bali, och tog då lite print screens på priser för diskussion med min fru.
Noterade att det är EXAKT samma priser idag. Får ni upp några speciella priser med Wonder week? Tycker det här luktar bluff....

Vad är er erfarenhet av Melias rabatter?

Mvh
4fun
Jag bokar alltid i deras app, där får man alltid 5% extra i rabatt och det stämmer om man jämför med hemsidan.

"Wonder week" gäller väl om man bokar både flyg o hotell via Melia? Generellt sett tycker jag att s k rabatter på hotell ofta är tveksamma i sin natur. Jag bokar nästan uteslutande avbokningsbara rum och sedan håller jag koll på prisutvecklingen,

De hade en annan kampanj med 20% som gick ut precis innan, kan väl vara så att valutarörelser och 5 % till hamnar ganska nära varandra.

Wonderweek finns både som prepaid och avbokningsbar så det är bara att slå till och hålla lite koll om det kommer någon annan kampanj. Men det kräver inte att man bokar flyg+hotell.

Hej,

Försöker Boka wondweweek men hittar inga bra priser alls. Hittar ni några bra kampanjer?

Mvh
4fun

Toppen