agehall
Medlem
Jag ägnade faktiskt 10 minuter på att leta, men hittade inte. Trist kommentar btw.
Ett par saker fick mig att skriva min kommentar. För det första var det uppenbart att du inte har koll på hur det fungerar med bonusprogram rent allmänt. Dina frågor är rätt basic, men man måste ta sig tid att sätta sig in i det hela och gör man det så försvinner hälften av dina frågor.
För det andra så var det också uppenbart att du inte läst speciellt mycket här. De frågor du ställer diskuteras rätt flitigt och det bästa sättet att lära sig är att hänga med och läsa.
Det sista som fick mig att skriva kommentaren är det du inte skrev. Dvs alla viktiga saker som behövs för att sätta det hela i lite kontext.
Att söka 10 minuter för att försöka tillgodogöra sig kunskap som tar månader av flitigt studerande att tillgodogöra sig (ibland år!) är näst intill lönlöst. Det tar tid att lära sig detta och det är inget man ersätter med en snabb sökning.
Nu har ju Dr. Miles gett dig ett par relevanta trådar, men jag rekommenderar helt klart att du fortsätter läsa fler trådar - du bör hitta massor som är relevanta och kan ge dig tips och inspiration.