Senaste nytt

Max har öppnat ny restaurang på Arlanda terminal 5

Synd att det inte var en Burger King istället. Max må vara duktiga på en hel del (bra tillbehör, pommes och dipsåser), men hamburgare kan de väldigt lite om. Max - om du gillar kokt kött.

Kanske därför dom vinner i alla smaktest dårå, för att dom inte kan hamburgare :)

Nej, det har blivit ett stort lyft för T5 när MAX etablerade sig airside..

Mvh
/NotRyan

Kanske därför dom vinner i alla smaktest dårå, för att dom inte kan hamburgare :)

Nej, det har blivit ett stort lyft för T5 när MAX etablerade sig airside..

Mvh
/NotRyan

Folket har aldrig rätt. Se bara vad som händer när man låter folket rösta i Grammisgalor och liknande, det röstas alltid fram en massa skit för att folket har för vana att gilla kassa saker.
Om du kollar på hur hamburgerkonnässörer vill ha sitt kött så kan jag lova dig att jag aldrig hört någon lovorda sättet Max tillreder sitt. Plus att jag inte kan komma på en enda kedja i världen där hamburgerköttet smakar på det här viset (kokt).

Sen har jag såklart inget emot att det öppnar en Max på Terminal 5, men jag hade hellre sett en BK.

Folket har aldrig rätt. Se bara vad som händer när man låter folket rösta i Grammisgalor och liknande, det röstas alltid fram en massa skit för att folket har för vana att gilla kassa saker.
Om du kollar på hur hamburgerkonnässörer vill ha sitt kött så kan jag lova dig att jag aldrig hört någon lovorda sättet Max tillreder sitt. Plus att jag inte kan komma på en enda kedja i världen där hamburgerköttet smakar på det här viset (kokt).

Sen har jag såklart inget emot att det öppnar en Max på Terminal 5, men jag hade hellre sett en BK.

Lite kul att du anser BK vara nivån får en perfekt hamburgare. :rolleyes:;)

Lite kul att du anser BK vara nivån får en perfekt hamburgare. :rolleyes:;)

Snackar vi snabbmatsburgare så är de högt upp i min bok. Framförallt Big King XXL som jag håller som den bästa på marknaden tillsammans med Baconatorn på Wendy's och typ vad du vill från Shake Shack och Five Guys.

Det är liksom ingen idé att börja jämföra med restaurang-burgare.

Snackar vi snabbmatsburgare så är de högt upp i min bok. Framförallt Big King XXL som jag håller som den bästa på marknaden tillsammans med Baconatorn på Wendy's och typ vad du vill från Shake Shack och Five Guys.

Det är liksom ingen idé att börja jämföra med restaurang-burgare.

Har du testat den här :)

Burger King Japan will be launching a limited-time promotional menu item called the Premium Kuro (Black) Burger. The burger features a black bun (made black with ‘bamboo charcoal’) and has tomato-based ketchup colored with black squid ink (Ikasumi
).

20120919-sin-burgerking.img_assist_custom.jpg

http://www.burgerkingjapan.co.jp/release/pdf/PressRelease120919.pdf

Har du testat den här :)

Burger King Japan will be launching a limited-time promotional menu item called the Premium Kuro (Black) Burger. The burger features a black bun (made black with ‘bamboo charcoal’) and has tomato-based ketchup colored with black squid ink (Ikasumi
).

20120919-sin-burgerking.img_assist_custom.jpg

http://www.burgerkingjapan.co.jp/release/pdf/PressRelease120919.pdf

Jag prövade den i Japan, men tyckte inte att det var något speciellt. Hoppade dock ketchupen och det svarta brödet ser inte så tilltalande ut.

För extra svärta skulle dom ju såklart ha gjort den med en rejäl skiva blodpudding istället för utkavlad ko ;)

Toppen