Då kan man fråga sig varför ska man informera något överhuvudtaget om vi använder din logik? Alla lär sig efter en gång väl?I transitt på Oslo Lufthavn står det heller ikke merket at baggasjen ikke kan sendes på selv-scann, men det er da overhodet ikke noe problem å bli informert om det en gang også har man lært seg noe nytt? Skal man informere om alt som går/ikke går så blir lista fort veldig lang, og heldigvis ønsker jo SAS å tilby sine kunder en godt betjent innsjekk - så de som møter problemer med selvscann er vel av en prosentandel som kan telles på en hånd.
Då kan man fråga sig varför ska man informera något överhuvudtaget om vi använder din logik? Alla lär sig efter en gång väl?
Jag vet att du älskar SAS men sådan kommentar är inte helt logisk, utan endast favorisering. Är det missförstånd den här gången också?
Om SAS säger att fri incheckat bagage upp till 23 kg ingår i SAS Go och Bagage-drop inte klarar av det så bör de informera om det. Det handlar inte om överinformation.Det er forskjell på å informere, og overinformere.
Om SAS säger att fri incheckat bagage upp till 23 kg ingår i SAS Go och Bagage-drop inte klarar av det så bör de informera om det. Det handlar inte om överinformation.
Jag håller nog också med här, men med tillägget att det borde stå varför man ska tillkalla personal. Då blir passageraren lugn och beskedlig och slipper bli stressad på personalen, samt personalen slipper stå och förklara vad som hänt.om det vid ett tillfälle kommer upp informationen "tillkalla personal" när man försöker checka in en väska som väger över en viss vikt så har man ju faktiskt fått tillräckligt med instruktioner!
Hursomhelst borde det stå någonstans att självscanning bara fungerar upp till 20kg,
jag påpekade detta och den som fixade sa:
"jo det har jag också sagt, men de ansvariga tycker att det blir för mycket skyltar här"