Ahh. Det skulle faktiskt kunna förklara varför jag tycker jag har ett år för mycket listat under år som platinum...
Samma här. Bara två år och ca. 100 nätter till life-time platinum, fast jag bara har haft platinum status för 6 år, inte 8.
Ahh. Det skulle faktiskt kunna förklara varför jag tycker jag har ett år för mycket listat under år som platinum...
Stämmer. Vi går under kategorin som du skriver, fru/man/son osv.Jag har intyg för MMF men inte använt mig av MMP då jag uppfattat att man måste vara anställd eller typ fru/man/son med anställd
Ingen som har “hört” något mer om Marriott kommer att tillämpa soft landing?
Jag har 5946 poäng som går ut den 3 april.
”Redeem for hotel stays, merchandise, gift cards and more to keep your account active. Eligible account activity also includes paid stays, earning through a cobrand credit card, or with our partners.” står det i mailet men ... jag lyckas inte hitta bra info (på svenska eller för Europa) så jag vågar inte boka och hoppas på att kunna delbetala. Presentkort på exvis Sephora hittar jag inga detaljer om så jag vill inte chansa.
Vad är ett enkelt, billigt sätt att antingen få ut nåt litet värde ur poängen eller förlänga giltigheten? Bor i Stockholm. Kan tänka mig en hotellnatt.
Vad är ett enkelt, billigt sätt att antingen få ut nåt litet värde ur poängen eller förlänga giltigheten? Bor i Stockholm. Kan tänka mig en hotellnatt.
Är det så!? Man kan ta en restaurangnota och uppge Bonvoy-numret? Helt perfekt isf, just den typ av tips som är svårt att hitta annars, stort tack.ät lunch nere på Sheraton så förlänger du poängen
Eller köp poäng.Är det så!? Man kan ta en restaurangnota och uppge Bonvoy-numret? Helt perfekt isf, just den typ av tips som är svårt att hitta annars, stort tack.