Senaste nytt

Maldiverna i början av maj - Svårt att välja hotel.

Jag kan varmt rekommendera ön/resortet Kuramathi, även om det är lite längre bort ifrån Male än de allra närmsta (20 min sjöflyg, speedboat 75-90min) USPen för Kuramathi är att det är en relativ stor ö för att vara Maldiverna. Det finns därför flertalet olika restauranger att testa, flera stränder, aktiviteter och annat. Superbra dykning samt snorkling på revet som går att nå från stranden. En snabb slagning i deras kalender så borde det få plats inom er budget. Deras "select inclusive"-paket är prisvärt och jag hade inte åkt dit utan att välja det. Barnvänligt på det sätt att personalen är barnvänlig, det finns barnstol på alla restauranger, det finns en "kids club", det finns två pooler med grundare delar. Skicka DM om du har frågor, har varit där ett antal gånger.
Erfarenhet av hengeli nature också? Märker att det och kursmathi ofta nämns ihop.

Har funnits en hel del trevliga erbjudande på Luxury Escapes - funderade på en som, enligt deras beräkning, skulle ge 75% rabatt men den är bort nu. Finns en del annat dock (du får lägga in era datum för korrekta priser)

Visa bifogad bild 163435
Tack!

Har du membership? Är det värt det?

Toppen