Senaste nytt

Malaysia Airlines Business class kampanj inom Asien

men ser du det priset under den perioden de ska gälla?
jag tittade på alla destinationer och det handlar om våldsamt mycket högre priser än det som står i annonsen.

Mysko nu finns det gott om platser till de priserna till alla destinationer :confused:
Fast slutpriset blir nästan det dubbla när man lägger på alla avgifter...
(HKG-KUL-DEL ger 360 BA TPs, HKG-KUL-MLE 160TPs)

Malaysia.jpgMalaysian 2.jpg

Stopover i KUL tillåtet
STOPOVERS
9.1 note - general rule does not apply 2 stopovers permitted on the pricing unit limited to 1 free and 1 at hkd 700. note - no stpc

Mysko nu finns det gott om platser till de priserna till alla destinationer :confused:
Fast slutpriset blir nästan det dubbla när man lägger på alla avgifter...
(HKG-KUL-DEL ger 360 BA TPs, HKG-KUL-MLE 160TPs)

Kollade också någon sträcka och fick som du nästan dubbla priset, det var inga siffror som stämde. Däremot funkar kampanjpriserna från Indien. Kollade DEL-ICN. och stannar man några dagar på resmålet så får man "rätt" pris.

24 timmars rea även från TPE, men där är reseperioden till i slutet av oktober
Med avgifter ca 14.000 TWD = 3.000kr DET är ju riktigt bra priser.

Taipei.jpgTaipei2.jpg

Phuket.jpg

24 timmars rea även från TPE, men där är reseperioden till i slutet av oktober
Med avgifter ca 14.000 TWD = 3.000kr DET är ju riktigt bra priser.

Var inne på MH's sida idag men inte på Taiwansidan, misstänker att du hittade dem där? Och nu är det efter midnatt därborta:(

Kollade också någon sträcka och fick som du nästan dubbla priset, det var inga siffror som stämde. Däremot funkar kampanjpriserna från Indien. Kollade DEL-ICN. och stannar man några dagar på resmålet så får man "rätt" pris.

Ja precis, men jag kollade Taiwan sidan igår och då fanns den inte där medan HK sidan annoserade ut dagens rea redan igår.
Eftersom morgondagens rea redan finns på HK sidan kanske det dyker upp en ny TW rea imorgon, vem vet. :)

Ja precis, men jag kollade Taiwan sidan igår och då fanns den inte där medan HK sidan annoserade ut dagens rea redan igår.
Eftersom morgondagens rea redan finns på HK sidan kanske det dyker upp en ny TW rea imorgon, vem vet. :)

Ok det verkar även gå att boka till dessa priser nu (kl 20.15). HKG-KUL-DEL för strax under 6000 kr i C är inte så illa. Just nu är det kl 2.15 på natten i HK så folk har kanske inte hunnit börja boka slut på biljetterna. Dom ligger ju 6 timmar för nu på sommaren.

Just nu ser jag även att MH har en dagligt flight KUL-HKG (i september) med en A380. Detta bör teoretiskt innebära att man kan klämma in både CX F från Europa till HKG och sedan MH F HKG-KUL, eftersom både HK och Malaysia hör till zon Asia 2. Men om den går att komma åt är en annan fråga. Lyckas inte få upp 380 flighten när jag söker i september via BA's hemsida.

Last edited:
Toppen