@TasselT det är med allra största säkerhet så att det är rätt i alla system förutom mailutskicket. Jag har tipsat en kontakt på SAS om felet så att det blir åtgärdat
@TasselT det är med allra största säkerhet så att det är rätt i alla system förutom mailutskicket. Jag har tipsat en kontakt på SAS om felet så att det blir åtgärdat
Sedan borde presentationen göras om så att båda graferna visas samtidigt.
Vad är vitsen med att bara visa det ena (baspoäng) eller andra (legs) ? Man vill ju kunna se båda samtidigt!
Ser ut som en typiskt indisk design och lösning - jag känner tyvärr igen stuket
Jag håller med. Det har ju dessutom gjorts snygga lösningar tidigare på annat håll (andra flygbolag och hotellkedjor t ex) så de behöver ju inte uppfinna hjulet igen. Best practise borde vara det första man tittar på.
Nu fick jag nytt mail från SAS med rubriken "Du är redan Silvermedlem – vi ber om ursäkt" och texten:
"Nyligen fick du ett mejl från oss, där det stod att du kunde köpa till SAS EuroBonus Baspoäng, för att bli Silvermedlem nästa år.
Det här blev lite fel, eftersom du redan har uppnått Silvermedlemskap för kommande år. Vi ber om ursäkt för förvirringen, och ser fram emot din nästa resa med oss.