Senaste nytt

Möjligt att boka Star Alliance awards på SAS.se igen! 2021-12-16

Nu är alternativet helt borta på hemsidan o_O
upload_2022-4-11_8-15-27.png


När jag använder länken direkt till sidan och försöker söka så fungerar inget ändå
upload_2022-4-11_8-48-49.png
 
Last edited:

Krotan

Medlem

gneken

Medlem
Någon som provat om det är strul även via telefon?
Ringde in idag för en förändring. ARN->WAW ville jag lägga till på en bokning istället för ARN -> VIE -> WAW, kunde se den redan i fredags, den var waitlistad. Idag när jag ringde in så fanns den inte enligt agenten. Han lät dock väldigt oengagerad jämfört med andra jag talat med.
 

Filip

Medlem
Ringde in idag för en förändring. ARN->WAW ville jag lägga till på en bokning istället för ARN -> VIE -> WAW, kunde se den redan i fredags, den var waitlistad. Idag när jag ringde in så fanns den inte enligt agenten. Han lät dock väldigt oengagerad jämfört med andra jag talat med.

Det var nog samma person jag pratade med, helt hopplös! Tyst i luren långa stunder, mumlade och tog extrem tid på sig. Jag tackade för mig och ringde igen.

Nästa person fick nästan inte fram någonting som jag själv såg eller hade sätt under helgen. Hen klagade även på att det varit sökproblem under dagen.
 

Filip

Medlem
Alla alternativ jag tittade på och ringde in för att boka var waitlisted.
Bolag i fråga: TK och ET
Sträcka: ARN-SEZ

:(
Väldigt trist att nästan samtliga av TKs anslutningsflyg GOT/ARN/CPH/BRU-IST ligger som waitlisted för SAS. En förändring jag tycker mig sett senaste året. På Flyertalk så säger man att TK själva inte lägger awardplatser som waitlisted. Något systemtekniskt? Married segments?(knappast troligt) Försöker man boka korta sträckan för sig så fungerar det alldeles utmärkt.
 

Big Birger

Medlem
Ringde in för en liten stund sedan och fick bra hjälp att boka om anslutning till München på 3 olika bokningar. Det slutade med att vi behöver åka olika vägar, men det gick ändå att lösa. Den flight som jag såg med Lufthansa i både Awardfares och Air Canada kunde agenten dock inte boka. Den syntes som en "stand alone" men fanns inte tillgänglig till att lägga till på en bokning. Låter märkligt, men då det var 06:00-flyget kändes det inte superlockande i alla fall.
 
Toppen