Senaste nytt

Möjligt att boka Star Alliance awards på SAS.se igen! 2021-12-16

palmen

Moderator
Bokade en resa till Kap Verde med TAP imorse och då nämnde personen jag talade med att bokningen på hemsidan av Star Alliance awards kommer upp denna vecka igen.

Sidan skulle ändras lite och det ska även vara möjligt att boka första klass direkt. Min magkänsla sa dock att hon inte lät helt säker när jag frågade om just det.
Det där tror jag på när jag ser det. Självklart kan det stämma, men det har ju rapporterats hela hösten från kundtjänst att det ska öppna snart.

Det enda som talar för att det faktiskt sker innan jul är väl anstormningen med 2-4-1 som ska bokas i mellandagarna och det skulle verkligen underlätta om det gick att göra online. Fast å andra sidan, finns ju stor risk för buggar som då kanske måste fixas över jul...
 

Kris

Medlem
Jag bokade om star alliance med 241 igår. Trots 70min samtal var det bästa servicen jag upplevt hittills i sammanhanget. Beklagade mig lite att vederbörande behövde lägga mycket tid för att hjälpa till och söka å trixa och nämnde subtilt att det ju varit smidigare om man kunde göra det själv via hemsidan... Damen i fråga var enig men suckade bara djupt. Ingen indikation att det skulle återställas snart. Hon gav ett proffsigt intryck (så ingen sommarjobbare), men behöver såklart inte ha senaste info för det. Låt se... Hade varit trevligt om ordningen återställs.
 

varva77

Medlem
Jag bokade om star alliance med 241 igår. Trots 70min samtal var det bästa servicen jag upplevt hittills i sammanhanget. Beklagade mig lite att vederbörande behövde lägga mycket tid för att hjälpa till och söka å trixa och nämnde subtilt att det ju varit smidigare om man kunde göra det själv via hemsidan... Damen i fråga var enig men suckade bara djupt. Ingen indikation att det skulle återställas snart. Hon gav ett proffsigt intryck (så ingen sommarjobbare), men behöver såklart inte ha senaste info för det. Låt se... Hade varit trevligt om ordningen återställs.
Hon kanske skulle kanske sagt något i vilket fall men skall man vara petig så har det väl aldrig gått att göra ändringar via hemsidan gällande 2-4-1(?j. Hursom lyckas de få upp något innan jul skulle jag bli minst sagt överraskad…
 
Toppen