Timotey
Medlem
Ja jag med men har aldrig sett det förut25:00 tolkar jag det som kl. 01 på natten. (24 + 1 = 25)
Ja jag med men har aldrig sett det förut25:00 tolkar jag det som kl. 01 på natten. (24 + 1 = 25)
Min far har transfer i Tokyo och ankommer HND 10/2 ca 13:00 och flighten avgår 11/2 09:30 till Bangkok.
Vad finns det för möjligheter för övernattning?
Får de lov att lämna flygplatsen och ta in på ett hotell i stan eller i nära anslutning till flygplatsen för att dagen efter ta sig airside igen?
Skulle definitivt ta mig från flygplatsen. Välj valfritt område med bra kommunikation till Haneda (tar inte mer än ca 30 minuter till centralare delar av Tokyo.Min far har transfer i Tokyo och ankommer HND 10/2 ca 13:00 och flighten avgår 11/2 09:30 till Bangkok.
Vad finns det för möjligheter för övernattning?
Får de lov att lämna flygplatsen och ta in på ett hotell i stan eller i nära anslutning till flygplatsen för att dagen efter ta sig airside igen?
Kommer med LH716 från FRA och landar 13:05 och har ett 11timmars stopp till TG 661 00:20 till BKK (åker i F).
Vad har man för möjligheter att vila/sova 5-6 tim på ett hotell/vilorum i närheten?
(Ankom för 3 månader sedan med samma flyg men då åkte jag med dagflyget nästa dag till BKK och tog mig in till ett hotell i centrum.)
Det finns private rooms i ANA suite Lounge där du kan känna lugnet ett tag.Kommer med LH716 från FRA och landar 13:05 och har ett 11timmars stopp till TG 661 00:20 till BKK (åker i F).
Vad har man för möjligheter att vila/sova 5-6 tim på ett hotell/vilorum i närheten?
(Ankom för 3 månader sedan med samma flyg men då åkte jag med dagflyget nästa dag till BKK och tog mig in till ett hotell i centrum.)
Skulle definitivt ta mig från flygplatsen. Välj valfritt område med bra kommunikation till Haneda (tar inte mer än ca 30 minuter till centralare delar av Tokyo.
Har gjort denna flera gånger. Jag åker alltid in till stan och sedan ut till flygplatsen på kvällen. Åk dock inte ut för tidigt. Jag har aldrig sett checkin för Thai 00:20 flighten öppna före 21:00. Första gången åkte jag ut till flygplatsen igen 17:00 för att njuta av ANA Suite Lounge. Gick inget vidare.......Kommer med LH716 från FRA och landar 13:05 och har ett 11timmars stopp till TG 661 00:20 till BKK (åker i F).