Syversen
Medlem
Hej,
Har en bokning med Lufthansa GOT-FRA-LHR med retur LHR-BRU-GOT senare i år. Bokningsklass L på utresan och T på hemresan. Resan märkt med möjlig ombokning mot ev. prisskillnad. Bokat direkt på Lufthansas hemsida.
Behöver nu boka om resan men vid försök att göra det på Lufthansas hemsida får jag diverse meddelanden som inte är helt tydliga, men också lista på biljetter för de nya datum jag önskar. Kan dock inte få pris eller komma vidare. Tittar jag på en ren bokning hamnar motsvarande biljetter i bokningsklass Q.
Någon som har erfarenhet? Är skillnaden i bokningsklass problemet eller något annat? Jag har inte hittat villkoren för att lusläsa dessa och tar gärna del av info/erfarenheter innan jag ger mig in i kundtjänstträsket.
Har en bokning med Lufthansa GOT-FRA-LHR med retur LHR-BRU-GOT senare i år. Bokningsklass L på utresan och T på hemresan. Resan märkt med möjlig ombokning mot ev. prisskillnad. Bokat direkt på Lufthansas hemsida.
Behöver nu boka om resan men vid försök att göra det på Lufthansas hemsida får jag diverse meddelanden som inte är helt tydliga, men också lista på biljetter för de nya datum jag önskar. Kan dock inte få pris eller komma vidare. Tittar jag på en ren bokning hamnar motsvarande biljetter i bokningsklass Q.
Någon som har erfarenhet? Är skillnaden i bokningsklass problemet eller något annat? Jag har inte hittat villkoren för att lusläsa dessa och tar gärna del av info/erfarenheter innan jag ger mig in i kundtjänstträsket.