Senaste nytt

Måndagstråden

SNIFF

Medlem
Jättetrött då jag satt uppe alldeles för länge av någon dum anledning och pillade på Plusgrade...

Idag ska jag ge blod! Gör det du också!
Geblod.nu

Sales pitch för den som tvekar!
Jojobanta med @SNIFF !
  • Har du åkt för mycket first?
  • Har du druckit för mycket champagne med motiveringen: "Den var ju i alla fall jävligt torr! Det här går man ju inte upp i vikt av!"
  • Behöver du gå ner 0,5 kg bara sådär?
  • ∆kg/∆t har aldrig varit så högt!
  • 0,5kg på 15 minuter. – Det är ju hela 2 kilo i timmen! (lämna inte två kilo blod!)
  • Saknar du renklämman i SAS Plus?
Frukta icke. För 30 minuter av din tid får du:
  • -0,5 kg på kroppskontot.
  • +10000 poäng på karmakontot. Viss multiplier finns beroende på blodtyp/bokningsklass samt tillgång och efterfrågan!
  • +1 st donation på vägen mot att bli brons-, silver- eller gulddonator (Det finns på riktigt!)
  • Så många renklämmor du kan äta i den exklusiva loungen/väntrummet!
 

nollbit

Medlem
Börjar veckan på Grand Hyatt Hong Kong. Vid poolen.
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    78,8 KB · Visningar: 192

nota bene

Medlem
Iofs inte riktigt över midnatt här i USA, men tjuvstartar.

Lång sovmorgon följd av nödvändig shopping av underkläder som tagit slut på resan. Sedan affärslunch planerad, följt av flyg till LAX. Har jag tur kan jag komma på tidigare flyg och hinna hämta 3 resväskor som är i tullen sedan förra veckan.

Alltså ganska dryg dag framför...
 

SNIFF

Medlem
Här i luften ovanför kina (SK984) kommer i stort sett hela nationaldagen att tillbringas.
Min förhoppning är att SAS spelar du gamla du fria och färgar kabinen blå och gul under hela flighten. Hittills lyser allt med sin frånvaro... :(
 

Ricci

Medlem
Kom till Puerto Princesa imorse med dykbåten efter 8dagar på Tubbataha och sedan PPS-MNL-SIN. Kom till MNL med "bara" 1h försening vilket gjorde MNL att SQ personalen frågade om jag ville åka med ett tidigare plan som var lite försenat...vilket jag ville....:)
Nu blir det att hänga på Crowne Plaza på SIN till flyget går till BKK efter lunch imorgon (fick en svit idag igen).
 

Valley

Medlem
Kan inte påstå att motivationen är på topp. Så skall man ha klart månadsbokföringen och en projektbeskrivning till imorgon.
För bra väder :cool:
 
Toppen