Fy fan vilken skitdag som ligger framför mig. Börjar med tre flyg, sedan hämta ut nya passet följt av några kvällstimmar på kontoret att förbereda tulldokumentation inför nästa veckas flygningar i Asien och packa 6 resväskor...
God morgon BC!
SL0011 idag ut till Kista och ännu en arbetsvecka!
Måste nästan trolla fram lite händelser som kräver jobbresor, på tok för lite flyg i mars...
Efter ungefär 3 veckor utan en ledig kväll eller helgdag med fullspäckade scheman så är det "patron ur" för hockeyaktiviteter för ett tag, lite flextricks gör att detta blir en tredagars vecka och 5 dagars ledighet över påsken. Lagom tempo på jobbet en sådan här vecka
Måndag morrrrrgon... varit vaken halva natten me en hostande unge..stackars liten. Blir och vabba halva dagen i dag.
Veckan kommer vara mer kaotisk än någonsin, inga resor men fullt med jobb. Dessutom så ska skotern in för montering av dragkrok, vilket medför extra logistiska övningar.
Tur att det är en kort vecka, har jag tur så får jag sluta till lunch på torsdag.
Måndagen började med två koppar Americano på hotellet i Madrid, och sedan en snabb taxiresa genom ett närmast folktomt Madrid (påsk ni vet).
Sedan snabb incheck in boarding på kärran till Kastrup. Hämtar katterna på deras hotell och sedan hem för uppladdning inför tisdagen genom att se Mästarnas Mästare på SVTPlay. Fan va imponerad jag blir av Jörgen Persson! Respekt till gubben!
Jag kan inte vara ledig i fyra dagar...
Netflix tog slut redan på lördagen. Sprang milen idag innan kl 09. Har klättrat på väggarna sedan dess hela dagen.
Igår ställde vi tillbaka klockan en timme i Victoria. Iom at Western Australia inte deltar i dessa dumheter så har 07.00-flyget till Perth nu blivit 06.30-flyget och trots det så landar man 40 senare än under sommaren.
Igår ställde vi tillbaka klockan en timme i Victoria. Iom at Western Australia inte deltar i dessa dumheter så har 07.00-flyget till Perth nu blivit 06.30-flyget och trots det så landar man 40 senare än under sommaren.