Senaste nytt

Lyxproblem, beslutsångest, reslust.

Ja eller borde jag skriva YES!

Slog till på Lufthansa, 4 dagar i Miami, givetvis business + 2-4-1 och bjuder en kompis som aldrig suttit norr om rad 1 i ekonomiklass.

Hittade hyggligt boende med Airbnb.

Slutet gott - allting gott.

Nu återståt bara grejen att få ur systemet hurvida möjligheten att upg till 1:a klass kommer bli möjligt.

Rätt lätt nöjd vara nöjd som det är men man strävar alltid efter något bättre i sin nyfikenhet.

Tips för upg? Ringa 1-2 veckor innan. Är det värt +50k poäng? Nyfikenhets- och upplevelsemässigt ja - fast i verkligheten?

Samtidigt... stannar jag som det är har jag 2019 att börja med 100k poäng och en voucher för 2019. Dvs klappat och klart för en resa till.

Känner jag mig själv kommer detta givetvis spåra ut åt en upg bara för man kan. Det är skrivet i stjärnorna. Hindra mig.

Sorry, missade att din voucher går ut detta år. Då är det dessvärre inte möjligt att ändra i bokningen efter 1/1 - 19.
Jag hör väl till fåtalet här som inte nyttjar lounger till att sitta och dricka alkohol i x antal timmar så det kan jag inte svara på om det är för lång/kort tid. Dock ska dom ha massa god mat. Sen känns F-kabin mer tilltalande, speciellt hos Lufthansa då dom kör med 2-2-2 konfig i C. Det är jag allergisk emot!

Svordom! då får sjukdomen leva vidare en stund då. Fortfarande värt det med endast 1,45 tim nere på marken i Munchen? Hinner man frotta sig i 1:a klassloungen?

Toppen