Senaste nytt

Lyxproblem, beslutsångest, reslust.

Eller - ett annat resmål men vilket? Planen är att dricka några drinkar, se nått, kanske bada och ha det lagom bra ca 3 dagar någonstans, skicka ett vykort och åka hem. Ungefär så.

Här kommer ett förslag på 3 dygn i Bogota på era datum.

B9A288F0-518D-4E43-9551-CD55E9525709.jpeg
D8A730EA-E1F0-4692-BB00-C3BF4E9B74EF.jpeg

Finns det något sätt få fram Swiss-flygningarna? Jag kollar och söker på sas.se och deras Star Alliance så får jag bara fram Lufthansa fast jag vet det finns Swiss också... någon idé?

Ah fick fram Swiss tillslut men finns bara economy.... :(
Nackdelen med SAS Award-sida är att den kräver att alla flighter är i samma kabinklass för att den ska visa några resultat. Kan vara möjligt att det finns ekonomi i europa och sen business på longhaul, den kommer dock inte SAS sida att visa så som det fungerar idag (förhoppningsvis fixar de till blandade klasser framöver).

Nackdelen med SAS Award-sida är att den kräver att alla flighter är i samma kabinklass för att den ska visa några resultat. Kan vara möjligt att det finns ekonomi i europa och sen business på longhaul, den kommer dock inte SAS sida att visa så som det fungerar idag (förhoppningsvis fixar de till blandade klasser framöver).
Så dumt. Måste man kolla på Uniteds sida då eller?

Toppen