Senaste nytt

Lynk & Co: delning/bilpool

Axxo

Medlem
Hur har det gått för dig, har du fått någon tilldelning? :)
Hej!
Förlåt, jag missa detta!

Jag är jätte nöjd, den går cirka 5,5-7 mil på el beroende på väder. Jag kör oftast inte mera än 2-4 mil per dag och jag har möjlighet att ladda på jobbet dagligen.

Fördelar:
Bra range för att vara en hybrid
Snygg, rymlig, känns lyxig för att vara ett kinesiskt märke.
Bra pris, 5500 ink 120 mil per månad (allt ingår)

Nackdelar:
Funkar dåligt med uthyrningen, appen krånglar mycket. Går oftast inte att öppna med mobilen, måste alltid ge över en fysisk nyckel så att den som kör kan öppna bilen.
 

HenrikAI

Medlem
Är sugen på att testa Lynk & Co ett halvår när mitt nuvarande leasingavtal löper ut vid årsskiftet.. har vi några uppdateringar från er som kört bilen ett tag, fortfarande nöjda? Hur fungerar uthyrningen nu?
 

Gargamel

Medlem
Är sugen på att testa Lynk & Co ett halvår när mitt nuvarande leasingavtal löper ut vid årsskiftet.. har vi några uppdateringar från er som kört bilen ett tag, fortfarande nöjda? Hur fungerar uthyrningen nu?
Jag lämnade tillbaka min efter nästan exakt ett år pga flytt till stad där jag inte känner att jag behöver en bil.

Jag har varit väldigt nöjd men då har jag haft turen att det inte har varit problem för mig att byta till och från vinterdäck. Dock vet jag inte om det är samma problem den här vintern. Delningen har jag ingen erfarenhet om då ingen har försökt hyra av mig :(

Det som är bra med Lynk & CO är att det är väldigt lite "risk" att testa. Gillar du det inte eller att det blir problem kan du avsluta medlemskapet 20 dagar innan nästa faktureringstillfälle.
 
Toppen