Senaste nytt

Lyckad status match Aegean Gold mot Turkish Airlines Elite (Gold)

Ah, så jag som blev guld i början av kvalificeringsperioden har inget för det just nu, då jag ändå har det i 2 år.

Ah, så jag som blev guld i början av kvalificeringsperioden har inget för det just nu, då jag ändå har det i 2 år.
Exakt. Oftast är det inte så smart att hoppa på alla statusmatcher som kommer eftersom det kan omöjliggöra att nyttja de senare när de kan behövas.

Exakt. Oftast är det inte så smart att hoppa på alla statusmatcher som kommer eftersom det kan omöjliggöra att nyttja de senare när de kan behövas.
Att tänka efter före är ju vettigt, är det något man på nått sätt behöver om svaret är ja=hoppa på?
Är svaret nej, låt bli.
men det är ju faktiskt oväntat flexibelt med "dubbla" identiteter, ny adress +ny mailadress= nytt medlemskap än så länge.
Vet bara om IHG som ibland har viljat ha pass för statusmatch, men de matchar ju inte längre.

Jag följde länken gällande status match med Turkish Airlines på loyalitylobby för ca en vecka sedan för att jag skulle flyga med Turkish Airlines till Bangkok.
Jag fick svar efter en dag att jag skulle skicka in mina 2 senaste månaders flygningar och en bild på mitt kort men tyvärr så avstår jag eftersom att det inte känns värt att flyga med Turkish Airlines, i alla fall inte i ekonomi med nonchalant Cabin crew och rutten sallad två av fyra flygningar :\

Toppen