Senaste nytt

Lycka - Gold for life!

Nån som fått detta? Är det satt i praktik ännu? Vill minnas att någon skrev att i en dialog med SAS hade det nämnts att man inte heller skulle behöva vara pensionär för att få kortet.

Är det höst 2018 som är ”hösten” det pratats om kanske?

Edit: kan jag se nånstans hur många år jag haft guld+?
Vet ej om 8 el 9

Nån som fått detta? Är det satt i praktik ännu? Vill minnas att någon skrev att i en dialog med SAS hade det nämnts att man inte heller skulle behöva vara pensionär för att få kortet.

Vet ej om 8 el 9
Ingenting händer.

"EuroBonus Lifetime Gold Card" - ändrade krav efter sommaren? | Sida 16 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Tack för svar. Hittde till de andra trådarna jag letade efter via din länk med.
Jaja. Får väl ge det 6 månader till sen ta ett beslut om jag ska jaga ihop guld detta året. Nytt projekt och pappaledighet kommer bromsa resandet avsevärt. Så blir nog en effort att hålla i. Iofs om amex räknas kan man ju ta ett sånt kort för snabba poäng.

Vet ej om 8 el 9
Dom har inte avslöjat vilket år som gäller utan bara hösten, men vilket decennium som helst nu - tror jag.

Toppen