Senaste nytt

Lunar och SAS lanserar betalkort med EuroBonus-poäng

Lunar är en riktig pissapp. Nekar kortköp trots att pengar finns på kontot och givetvis är kundtjänst en ai som inte fungerar. En kontaktperson återkommer inom 2-3 dagar. Jo tack, jag hade tänkt handla idag.

Lägger ner jakten på 3200 poäng för 15k spend, inte värt huvudvärken. Kan man reklamera en banktjänst med någon form av ångerrätt? Annars får det bli vaskade 49kr och en varning till alla online att ducka det här skräpet.

• Gilla
Reactions: A87
Lunar är en riktig pissapp. Nekar kortköp trots att pengar finns på kontot och givetvis är kundtjänst en ai som inte fungerar. En kontaktperson återkommer inom 2-3 dagar. Jo tack, jag hade tänkt handla idag.

Lägger ner jakten på 3200 poäng för 15k spend, inte värt huvudvärken. Kan man reklamera en banktjänst med någon form av ångerrätt? Annars får det bli vaskade 49kr och en varning till alla online att ducka det här skräpet.
Vet du om att CVV koden ändras en gång per timme med digitala kort? Jag har inte haft såna problem och jag spenderar alldeles för mycket på det kortet.

Hej!
Vill prova på Lunar Unlimited och undrar ifall någon har en erbjudandekod eller referral som ger reducerat pris? Jag har Lunar standard i dagsläget.

Betalo dyrt jämfört med BILLO för VISA, har du redan Master Bill Kill blir det billigast där. Oavsett tjänst är det bättre att betala räkningar genom Amex Elite i första hand och Mastercard Premium i andra hand.
Om det är dubbla poäng med Lunar så blir det väl 1,5% för 16p/100kr? Det är ju bättre än både Amex Elit (2,3% för 20p/100kr) och Mastercard Premium (1,5% för 15p/100kr). Den sistnämnda har dessutom beloppsgräns som begränsar. Eller hur menar du?

Edit: Ovan med Master Bill Kill som jag redan har.

Om det är dubbla poäng med Lunar så blir det väl 1,5% för 16p/100kr? Det är ju bättre än både Amex Elit (2,3% för 20p/100kr) och Mastercard Premium (1,5% för 15p/100kr). Den sistnämnda har dessutom beloppsgräns som begränsar. Eller hur menar du?

Edit: Ovan med Master Bill Kill som jag redan har.

Stämmer men Elite och Premium ger även nivåpoäng.

Toppen