Senaste nytt

Lufthansas it-system nere – i hela världen

mha321

Medlem
Det verkar dock helt orelaterade problem. För Lufthansa är det ju flight planning, check in och boarding som är nere. Webben och kund system är uppe. Så troligen inte en ddos iaf...
 

Hachans

Medlem
Det verkar dock helt orelaterade problem. För Lufthansa är det ju flight planning, check in och boarding som är nere. Webben och kund system är uppe. Så troligen inte en ddos iaf...

Det rapporteras i andra forum om att appen inte fungerar för att hämta flightinfo eller komma åt personligt konto. Så nog är det bredare än vad artikeln påskiner.
 

helgonet

Medlem
Kanske hela Lufthansagruppen som har problemen, inför kommande resa imorgon AMS-ZRH-ARN ser jag att min Swiss-app har inte uppdaterats på 15 timmar samt ser meddelande "We are currently facing technical issues.."
 

micsjo

Medlem
Åker med Austrian senare idag. Går inte att checka in. Får ta mig till ARN lite tidigare och se om det går att komma iväg alls idag.
 

Kimmen00

Medlem
Lufthansas it-system nere – i hela världen
Lufthansas it-system nere – i hela världen
i dag kl 10.23Niklas Eriksson

DELA
Tyska Bild uppger att tyska flygjätten Lufthansas it-system ligger nere i hela världen.
Enligt tidningen kan inga Lufthansa-plan lyfta.
 

Kimmen00

Medlem
Tyska Bild rapporterar att det nu är massiva problem för flygbolaget Lufthansas trafik i hela världen.

Det handlar om it-problem vid incheckning och boarding, och det är oklart vad det beror på i nuläget.

Alla Lufthansa-plan hålls kvar på marken, skriver Bloomberg.
 
Toppen