Senaste nytt

Lufthansa vouchers

CJR

Medlem
Har bokat en ny resa till Chicago i sommar. Business (P) med Swiss för rimlig peng. Ett samtal till Miles & More och uppgradering till First (A) på utresan fixad med dessa e-vouchers. Såg till att boka flyg med 77W och valde ett "tron"-säte i business på hemvägen. Ser fram emot denna resa!
 

Senator

Moderator
Har bokat en ny resa till Chicago i sommar. Business (P) med Swiss för rimlig peng. Ett samtal till Miles & More och uppgradering till First (A) på utresan fixad med dessa e-vouchers. Såg till att boka flyg med 77W och valde ett "tron"-säte i business på hemvägen. Ser fram emot denna resa!

Jag åkte MIA-ZRH i fredags. Hade ursprungligen en A-klass uppgradering med Lufthansa (cash upgrade) men med alla IrrOPS problem på grund av stormen blev det J-klass med Swiss.

Tyvärr var First fullt på B77W. Jag fick dock Tron-säte i business. Sov från take-off till 90min innan landning. Lite avis :) Hoppas du hinner med nya FCL också i Zurich.
 
  • Gilla
Reactions: CJR

CJR

Medlem
Jag har siktet inställt på nya First loungen i A-terminalen för att senare avnjuta motsvarande i E. Anländer ZRH kvällen innan så jag kommer ha morgon/förmiddag till loungerna ; )
 
Toppen