Jag trodde ju att den här historien fått sitt slut... Men icke sa Nicke...
I dag fick jag ett telefonsamtal från Lufthansa i ärendet (observera att allt hände den 20 juni och att dom slutligen reglerade detta i mitten av Juli). Dom ringde och bad om ursäkt för att jag fått betala frakten då jag handlat på den voucher jag fick att handla för i Lufthansas butik som ersättning. För detta vill dom nu sätta in 10 Euro (86 kronor) på mitt konto.
Jag vart alldeles stum (inte likt mig) då hon som ringde sa detta (customer care).. För det första är det ju inte ens värt samtalet, för det andra så har jag ju glömt det hela och för det tredje så.. vet jag inte om jag skall vara imponerad, förvånad eller tycka det var dumt..
Nåja, det hela visar i alla fall att dom inte bara reglerade mitt första klagomål utan även det andra i och med köpet på deras webshop... På något sätt gillar jag det (men kommer inte erkänna det)
-----------------------------
Dear Mr Mitt Namn,
We are writing following our telephone conversation earlier today. Thank you very much for taking the time to speak with us.
As per your request, we are happy to reimburse EUR10 which equates to SEK86 to your bank account.
As all payments are completed via bank transfer, please also kindly provide us with your full bank details including the name and the address of your bank, clearing number and IBAN. The address is as follows:
Lufthansa Customer Feedback Europe
P.O. Box 710234
60492 Frankfurt
Germany
customer.feedback.eu@lufthansa.com
In order to resolve this matter promptly, we kindly ask you to reply within 14 days. Please ensure you include your passenger reference number xxxx5836 in your correspondence.
We look forward to hearing from you at your earliest convenience and settling your claim.
Mit freundlichen Grüßen/ Yours sincerely,
xxxxxx xxxxxxxxxxxx
Lufthansa German Airlines
Customer Feedback
email:
customer.feedback.eu@lufthansa.com
Zu Ihrer Information/ For your information:
- Bitte geben Sie bei einer Rückantwort immer die von uns angegebene achtstellige Feedback-Nummer an. Sie finden die Feedback-Nummer im Betreff dieser E-Mail.
- Please make sure to always include our eight digit feedback-ID if you are answering to our correspondence. You can find the feedback-ID in the subject of this e-mail.
Wir schätzen Ihr Feedback!
www.lufthansa.com/feedback
We value your feedback!
www.lufthansa.com/feedback-en
Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Deutsche Lufthansa Aktiengesellschaft, Koeln, Registereintragung / Registration: Amtsgericht Koeln HR B 2168
Vorsitzender des Aufsichtsrats / Chairman of the Supervisory Board: Dipl.-Ing. Dr.-Ing. E.h. Juergen Weber
Vorstand / Executive Board: Dr. Christoph Franz (Vorsitzender / Chairman), Stefan H. Lauer, Simone Menne, Carsten Spohr