Senaste nytt

Lufthansa och Swiss....när det är som bäst..

Hvis det er @sembls er det formentlig den legendariske "murse" haha :D

"Real men have bags on wheels" ? :D

Stämmer bra det, jag är imponerad över dina väskkunskaper. Rymmer mer än väl kläder för 3 veckor utan att checka in. Länk till väska Nr1:

Brics Store | 18'' Cargo Duffle

Den andra är min datorväska/daybag som är en Marc Jacobs då jag ogillar traditionella fula datorväskor eller ryggsäckar.

Domo Arigato Zip Tote

@Senator och @sembl , tack för länkarna och informationen! Blev extra glad när jag såg att de har butik här i Milano, blir ett perfekt inköp innan jag flyttar härifrån :)

Last edited:
en sådan där fika resa måste jag få uppleva
ImageUploadedByTapatalk1431195003.763353.jpg
ImageUploadedByTapatalk1431195062.383724.jpg
ImageUploadedByTapatalk1431195135.776770.jpg

Ja, på Lufthansa har de verkligen ett stort fika utbud, denna vagn gjorde man i ordning till mig som enda pax i F. Kändes nästan som overkill. Svårt att fika sig igenom allt.

Härligt reportage med allt därtill. Men hur tusan orkar ni äta på planet när ni klämt i er en rejäl måltid i FCT?

Nu hoppas jag också på en resa i F med LH i sommar om det dyker upp platser för det ser ju himla trevligt ut.

• Gilla
Reactions: Gus
Stämmer bra det, jag är imponerad över dina väskkunskaper. Rymmer mer än väl kläder för 3 veckor utan att checka in. Länk till väska Nr1:

Brics Store | 18'' Cargo Duffle

Den andra är min datorväska/daybag som är en Marc Jacobs då jag ogillar traditionella fula datorväskor eller ryggsäckar.

Domo Arigato Zip Tote

Dessa är ju dressade till tusen. Kanske en alternativ stil att köra när Rimoworna känns för avskalade/business......

Härligt reportage med allt därtill. Men hur tusan orkar ni äta på planet när ni klämt i er en rejäl måltid i FCT?

Nu hoppas jag också på en resa i F med LH i sommar om det dyker upp platser för det ser ju himla trevligt ut.

Lunchen hade vi ca 14:00 och middagen blev 19.30 så normal tid mellan måltiderna. Jag skulle hävda att det totala intag av mat var relativt sansat innan middagen. Lätt frukost och lagom lunch. Middagen är en helt annan historie :)

Toppen