Hej alla, Fick följande i ett mail från Lufthansa. Är det något faktiskt nytt eller är det same old?
D dasblom Medlem 25 Februari 2016 #1 Hej alla, Fick följande i ett mail från Lufthansa. Är det något faktiskt nytt eller är det same old?
J JohanA Medlem 25 Februari 2016 #2 Finns lite mer info i denna tråd. Lufthansa har påbörjat sin nya restaurangservice i business class | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor Personligen gillar jag det inte då det tar lite för lång tid.
Finns lite mer info i denna tråd. Lufthansa har påbörjat sin nya restaurangservice i business class | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor Personligen gillar jag det inte då det tar lite för lång tid.
D dasblom Medlem 25 Februari 2016 #3 JohanA skrev: Finns lite mer info i denna tråd. Lufthansa har påbörjat sin nya restaurangservice i business class | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor Personligen gillar jag det inte då det tar lite för lång tid. Klicka för att utvidga... Tack för snabbt svar, följer upp i den tråden istället!
JohanA skrev: Finns lite mer info i denna tråd. Lufthansa har påbörjat sin nya restaurangservice i business class | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor Personligen gillar jag det inte då det tar lite för lång tid. Klicka för att utvidga... Tack för snabbt svar, följer upp i den tråden istället!