Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

Johan Gott

Medlem
Någon annan som noterat att man åter höjt intjäning från 20/100 till 25/100?

Fick följande meddelande


Hej
Vi tänkte höra av oss och kolla läget då vi ser att du inte använt ditt Miles & More Mastercard på ett tag. Har du möjligtvis tappat bort det eller glömt koden? Kontakta oss i så fall på 0771-11 22 33 så hjälper vi dig.
Tjäna Miles på alla köp
Med Miles & More Prime World belönas du med 25 Miles per spenderade 100 kr. Samla bonus varje gång du använder kortet och spendera dina Miles på resande eller i Lufthansas World Shop.

Vad jag kan se har de inte uppdaterat hemsidan än. Hoppas detta blir verklighet iaf..
 
Vid vilket datum ska man se sina poäng på sitt Miles och More-konto som man tjänat in på sitt resurs-kort? Jag skaffade mitt kort i förra månaden och handlat en del, men inte fått några poäng. Vare sig "välkomstbonusen" och poäng för Resurs-kortet.
 
Ringde Resurs, och de har verkligen ingen koll... Har blivit kopplat mellan fyra person hittills, och sitter nu i någon slags telefonkö...

En person påstod att man ska se sina M&N-poäng i Resurs-App:en, stämmer det?

Vad är egentligen "Up to 25% WorldShop welcome voucher" som man blev utlovad?

Uppdatering: Kom fram till sist till något som kunde lite, och tydligen hade mitt resurs-konto blivit felkopplat. De skulle koppla om, men tydligen skulle inte poängen komma över förrän nästa månadsskifte. Skulle inte betta på att välkomnsbonusen och poängen från juli kommer över då... Blir väl nya samtal då.
 
Last edited:
Ringde Resurs, och de har verkligen ingen koll... Har blivit kopplat mellan fyra person hittills, och sitter nu i någon slags telefonkö...

En person påstod att man ska se sina M&N-poäng i Resurs-App:en, stämmer det?

Vad är egentligen "Up to 25% WorldShop welcome voucher" som man blev utlovad?

Uppdatering: Kom fram till sist till något som kunde lite, och tydligen hade mitt resurs-konto blivit felkopplat. De skulle koppla om, men tydligen skulle inte poängen komma över förrän nästa månadsskifte. Skulle inte betta på att välkomnsbonusen och poängen från juli kommer över då... Blir väl nya samtal då.
Man ser endast poängen i Miles & More appen. Inte hos Resurs. Jag har alltid fått alla utlovade poäng, även om några kom en månad efter (som utlovat).
 

JonDoh

Ny medlem
På förekommen anledning tänkte jag byta till M&M från sas amex och MC.. ;)
Finns det någon "bjud in en vän" deal likt amex? Isf tar jag gärna en länk om någon har
 
Toppen