Senaste nytt

Lufthansa Miles&More lanserar kreditkort i Sverige (MasterCard)

Robert flysas

Moderator
Hur och när kommer första fakturan? Posten antar jag?

Är brytdatum, likt SAS MC, kalendermånad? eller är det som Amex beroende på när man sökte kortet?

Jag har lagt in den som e-faktura men den första kommer per post. Jag fick kortet runt 10/10 och fakturans brytdatum är som SAS. Biljetter jag köpt och som inte står som ”reserverat belopp” kommer på denna som skall betalas sista november. De bokförda kommer i december.

Flyger till 90% SAS men skall till några destinationer nu dit de inte flyger. Jag har dessutom samlat på mig Miles efter alla Blackline transfers och annat, så passar bra som komplement:) Trevligt startpaket också;)
 

Tonton

Medlem
Jag har lagt in den som e-faktura men den första kommer per post. Jag fick kortet runt 10/10 och fakturans brytdatum är som SAS. Biljetter jag köpt och som inte står som ”reserverat belopp” kommer på denna som skall betalas sista november. De bokförda kommer i december.

Flyger till 90% SAS men skall till några destinationer nu dit de inte flyger. Jag har dessutom samlat på mig Miles efter alla Blackline transfers och annat, så passar bra som komplement:) Trevligt startpaket också;)

Tack för svar!

E-faktura ska fixas asap - och jag kopplade precis mitt M&M till Blackline, vilket jag ändå använder ganska ofta. Perfekt med andra ord!

Jag skaffade kortet tidigare i oktober och har maxat krediten - så därav frågan när fakturan kommer. Kan ju iofs betala in tidigare - men får ändå inte mer poäng på kortet denna månaden, så har kört på med mitt SAS MC istället.
 

Robert flysas

Moderator
Tack för svar!

E-faktura ska fixas asap - och jag kopplade precis mitt M&M till Blackline, vilket jag ändå använder ganska ofta. Perfekt med andra ord!

Jag skaffade kortet tidigare i oktober och har maxat krediten - så därav frågan när fakturan kommer. Kan ju iofs betala in tidigare - men får ändå inte mer poäng på kortet denna månaden, så har kört på med mitt SAS MC istället.

Kul! Visst är Blacklane bäst! Alltid före utsatt tid, de fixar allt med väskorna och alltid trevliga, oavsett landet man är i. Säkert o bra:)
 

Robert flysas

Moderator
@Tonton @Bonden Jag hade kopplat e-faktura till Resurs bank, men stått väntande länge (tänker på det du skriver @Bonden ), ser nu att de är på gång med e-faktura. De finns hos Kivra (Resurs Bank) där eventuellt fakturan kommer, eller om de kör per post. Går även att logga in och se varje faktura på hemsidan. Det är alltid bra.
 

Robert flysas

Moderator
CD5CE4C3-0B37-4260-A320-C5F2B5D465CE.png
 
Toppen