Vad har du för bokningsklass på de respektive sträckorna?Hej, flyger LH tur och retur i F till San Francisco från Arlanda. Ditvägen på Swiss via Zurich och hemvägen via Frankfurt på LH. I deras program skulle jag tjäna 38,000 poäng. Någon som vet vad jag tjänar in som EBG? Tack för hjälpen!
ARN-ZRH-SFO: 6800 miles * 200% = 13600Hej, flyger LH tur och retur i F till San Francisco från Arlanda. Ditvägen på Swiss via Zurich och hemvägen via Frankfurt på LH. I deras program skulle jag tjäna 38,000 poäng. Någon som vet vad jag tjänar in som EBG? Tack för hjälpen!
Avrundning sker innan procentsatsen appliceras.ARN-ZRH-SFO: 6743 miles * 200% = 13486 = borde avrundas till 13500 i Eurobonus
SFO-FRA-ARN: (5680*3) + (758*2) = 18556 = borde avrundas till 18600 i Eurobonus
Totalt = 32100
F bokar anslutning i J
tack, uppdateratAvrundning sker innan procentsatsen appliceras.
Det var jag som bröt ut detta till en egen tråd då det hamnade Off topic i en annan tråd. Hade absolut kunnat lägga den i tråden du länkade till men nu blev det en egen tråd.Vad var otydligt/oklart i Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor som gjorde att du skapade en ny tråd?