rogue1trader
Medlem
En mycket trevlig rapport. Jag har haft tur/förmån/privilegiet att få åka LH F 3 gånger under 2012 (något som dubblade totalbeloppet) men användande av vouchers eller miles/poängresa. Tyvärr har alla 3 varit på B747-400 med "Old F".
Inser nu att det måste till en resa med nya F snart
Det som jag är nyfiken på är; hur summerar flickvännen helhetsupplevelsen till sina vänner/familj? Uppskattade hon detta eller var det bortkastade poäng?![]()
Har själv E-vouchers på LH, men det gånger jag flugit business med LH så har jag hamnat på flighter med "Old F" och då valt att inte använda dessa. Kan ej relatera till OLD F, förutom det jag ser på bilderna. First Class Terminal och servicen är ju densamma, men ska man åka LH F så ska det vara med nya konfig. Ja lade ner otagliga timmar på att researcha hur jag kunde få till hemvägen medd 744, och då vilken linje som var troligast att inkludera nya config. Sen var turen på min sida och slog ut rätt!
Visst gillade min flickvän First Class, hon tyckte att det var underbart men som du säger så var det lite av bortkastade poäng eftersom det krävs att genuint flygintresse för att uppskatta First Class fullt ut. Jag menar, vem lägger sig och somnar direkt efter varmrätten för att sängen är så skön!?
Givetvis är jag glad att jag tog med henne, och nu efteråt inser hon hur otroligt bra det är och vi har ett grymt minne att relatera till. Men vid vår nästa resa så tror jag inte hon bryr sig vidare mycket om vi åker business eller first, tror för många det är samma sak.