Senaste nytt

Lufthansa First class - är det värt att uppgradera?

Kanske finns det routing via FRA till MUC och sedan mot Tokyo?
Annars är mitt svar nej, det är inte värt det IMHO. :)

Hmmmm I like your thinking, varför tänkte jag inte på detta? Om jag hittar routing mellan FRA och MUC vad måste det vara för klass på det segmentet för att få tillgång till FCT eller räcker det med ett senare segment i F?

Hmmmm I like your thinking, varför tänkte jag inte på detta? Om jag hittar routing mellan FRA och MUC vad måste det vara för klass på det segmentet för att få tillgång till FCT eller räcker det med ett senare segment i F?
Räcker med senare segmentet i F samma dag. :)
Alternativt om du hittar direkt FRA-Tokyo? Är du flexibel kan du även kolla till Seoul och sen connection.

Räcker med senare segmentet i F samma dag. :)
Alternativt om du hittar direkt FRA-Tokyo? Är du flexibel kan du även kolla till Seoul och sen connection.

Hittade GOT-FRA-PEK-NRT men det är över 6 timmar layover i PEK så det lockade inte frugan... Snarlik layover i Seoul alternativt byte av flygplats och det känns lite tråkigt också.

Jag personligen tycker att FCL i MUC är minst lika bra som FCT. Det som skiljer mest till MUCs nackdel är att ni förmodligen inte får skjuts ut till planet. Däremot är sannolikheten väldigt stor att ni blir upplockade och skjutsas till loungen då flyg från arn o got ofta får bussgate i muc.

Toppen