Senaste nytt

Lufthansa första klass passagerare kan hyra en Porsche 911 i 3 timmar för 99 euro.

Någon som vet om man kan utnyttja denna deal dagen innan First-flighten, efter ankomst i C från ARN? Undrar även kring självriskeliminering-hur har andra hanterat det?
När jag hyrde senast så kollade de inte boardingkort så det går säkert bra men vill du inte chansa så får du boka after-work-raten istället.

After-Work-Special - Avis

Jag har separat hyrbilsförsäkring via insurance4carhire

Någon som vet om man kan utnyttja denna deal dagen innan First-flighten, efter ankomst i C från ARN? Undrar även kring självriskeliminering-hur har andra hanterat det?
Kanske går, följande står på deras sida. Ett "valid First Class boarding pass" kan man ju få ut 24h innan avgång.
Passengers with a valid First Class boarding pass from Lufthansa or SWISS, as well as Lufthansa HON Circle Members or Private Jet guests, now have the opportunity in Munich, as they already do in Frankfurt/Main, to transform waiting time into an exhilarating experience made up of hundreds of delightful moments.

Jag har AmEx Platinum, så det löste självrisken för mig. Inte för att jag behövde nyttja det som tur var :D

ni som nyttjat denna deal, har ni tecknats avis försäkring för självrisk eliminering?
@Homer länk ovan hittar jag info att man kan ta ner excess till 1000eur men hittar inte vad den kostar.

Vi kommer vara 3 pers, som mest troligt vill åka i samma bil, vilket gör att panamera eller cayenne gäller.
Är det värt att reservera i förväg eller finns det alltid bilar om man bara "dyker upp".

Jag hittar heller inget ställe att fylla i specialpriset utan om jag online vill göra en reservation så blir det automatisk pris på 280 eur drygt.

Tack för länken men får felmeddelande tyvärr:

73228AB6-F0FE-4623-A4AB-05C0C00BA6E7.png

Toppen