Ja den var dagens bästaJag ställde frågan som fick flest likes, men inget svar![]()
![]()
Ja den var dagens bästaJag ställde frågan som fick flest likes, men inget svar![]()
![]()
Bra initiativ, men rätt värdelös Q&A för oss på BC.
Ingen tydligen läst nada om Miles n More, mestadels frågor som ”What are these evouchers that you mention” eller ”I have fulfilled 4 segments, is it only way to qualify to fly still 2 more segments”.
Några vettiga smartare frågor dök upp men aldrig behandlades. EDIT: okej ett par frågor som nämnts ovan…
Min fråga dök upp aldrig i chatten!
Life goes on![]()
Alla som inte återkval till senator under 2025 får soft landing till FT
Bara jag som fick ett fysiskt kort utskickat direkt efter matchning?Fysiska statuskort kommer skickas ut i februari om man klarat 6 segment
Jag har inte fått något kort.. matchning + 7 segment (LH4 + EW1 + SN2). Det var dessutom kommunicerat att kort inte skulle skickas ut vid matchning.Bara jag som fick ett fysiskt kort utskickat direkt efter matchning?
På träffen igår sa dom att kort skulle skickas ut efter fullföljd challenge men det kunde ta ett tag innan dom kommer. Bagagetaggar däremot fick man ringa in och beställa.Jag har inte fått något kort.. matchning + 7 segment (LH4 + EW1 + SN2). Det var dessutom kommunicerat att kort inte skulle skickas ut vid matchning.